CASE STUDY: Pierwsza polska marka z reklamą na Super Bowl!

wtorek, 7 Kwiecień 2015, 08:22   |   Opublikowane przez Aleksandra Hatala w kategorii „Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Instagram, Media społecznościowe

Marka Activlab powierzyła nam promocję produktu BCAA Xtra Drink na rynku amerykańskim i pozwoliła wykorzystać pełne możliwości naszego autorskiego narzędzia monitoringu Instagramu Hashlovers. Postanowiliśmy zbliżyć się do konsumenta zaangażowanego w trwające rozgrywki Super Bowl i… porozmawiać z nim o byciu fit.

Screenshot_8

Kilka godzin show trwającego w Stanach Zjednoczonych to krótki i intensywny czas na działanie. W Polsce był to środek nocy. :) Używając naszego autorskiego narzędzia Hashlovers szukaliśmy użytkowników, którzy publikują na Instagramie zdjęcia ze stadionu i wchodziliśmy z nimi w interakcję. Naszym zadaniem była budowa świadomości marki wśród konsumentów z USA, zainteresowanie produktem oraz zwiększenie ruchu na amerykańskiej wersji strony www i na profilu marki na Instagramie.

Screenshot_7

Ilość dodawanych przez Amerykanów zdjęć ze stadionu przerosła nasze wyobrażenia. Średnio w ciągu godziny na Instagramie publikowane było ponad 40 tys. zdjęć! Nasi analitycy wybierali te zdjęcia, na których widniały osoby mogące być targetem marki Activlab. Dodawali komentarz pasujący do zdjęcia i zapraszali do wypróbowania produktu. W ciągu 4 godzin skomentowaliśmy ponad 1200 zdjęć, docierając tym samym do około 70.000 użytkowników Instagramu.

instagram-mockup-v1

Strona WWW oddała nasze zaangażowanie w postaci dwukrotnego wzrostu liczby wizyt dziennie. Wygenerowaliśmy wzrosty liczby użytkowników (prawie 200%), sesji (160% więcej) oraz odsłon (wzrost w wysokości 120%). Najbardziej zależało nam na użytkownikach ze Stanów Zjednoczonych i ten cel udało się osiągnąć – uzyskaliśmy wzrost wizyt na poziomie 210,71%. Pokonaliśmy tym samym częściowo barierę Instagrama, który nie pozwala na linkowanie do strony WWW z poziomu postu lub komentarza.

Activlab to marka wchodząca na rynek amerykański, znana wąskiemu gronu odbiorców. Krótki czas na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej możemy uznać za wyjątkowo udany – osiągnęliśmy zakładane efekty, a niektóre założenia udało się prześcignąć.

DSC_1231

Na fotografii: real-time marketing prowadzony przez zespół agencji Abanana o 1.45 w nocy.

Oceń artykuł:

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym, lub szukasz agencji od komunikacji marketingowej, skontaktuj się z nami:

inst_150 Łukasz Wołek - CEO / Managing Director
mobile: +48 600 004 680
e-mail:


trackback

Dodaj komentarz

Pola wymagane

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.
bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.