Case Studies, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Reklama

Czekolada tak pyszna, że aż… mrugniesz

Z pewnością niejeden copywriter zastanawiał się, jak w kreatywny sposób pokazać unikalne cechy produktu, podkreślić jego wyjątkowość na tle konkurencji i wyróżnić się za pomocą przekazu reklamowego. Jak na przykład powinniśmy pokazać wyjątkowość czekolady na tle innych podobnych produktów? Przeglądając najpopularniejsze reklamy z tej kategorii możemy zauważyć, że twórcy uciekają się do przeróżnych, często jednak dość zachowawczych, zabiegów: tradycyjnych (chwila relaksu przy kawie, z przyjaciółką i czymś słodkim, opcjonalnie miłość i dzielenie się ulubioną przekąską), nie z tego świata (wprowadzanie do reklam fantastycznych postaci, gadających zwierzątek i innych stworków). Tego typu bezpieczne rozwiązania sprawiają, że większość produktów staje się kopiami innych, co sprawia, że odbiorca może nie dostrzec pomiędzy nimi różnicy.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x