Case Studies, Ciekawostki branżowe, Inspirujące Kampanie

Makaronowe potrawy idealne na każdy typ emocji!

Odpowiednie oddziaływanie na emocje odbiorców to jeden z najważniejszych aspektów decydujących o skuteczności współczesnych kampanii. Wywołanie śmiechu, wzbudzenie nostalgii czy też skłonienie do zadumy to kluczowe zabiegi stosowane przez agencje w celu utrwalenia marki w głowie konsumenta. Świetnym przykładem jest tu kampania agencji ADK zrealizowana na tajwańskim rynku dla marki Uni-Noodle.

Obsługiwana przez azjatyckich marketerów marka Uni-Noodle to jeden z największych graczy w swojej branży na tajwańskim rynku. Ich atutem jest przede wszystkim ponad 40-letnia tradycja, która sprawia, że marka piastuje stanowisko lidera w swoim sektorze. Głównym celem kampanii nie było więc bezpośrednie uderzenie w konkurencję i zyskanie pozycji przez Uni-Noodle, a utrzymanie i zwiększenie lojalności konsumentów. Odwołanie się do emocji okazało się tu strzałem w 10!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Prywatnie fan piłki nożnej, fotograf amator, oraz zapalony podróżnik! Social media to jego pasja, co sprawia, że czas spędzany w pracy jest dla niego przyjemnością. Ze wszystkich platform społecznościowych najbardziej ceni sobie Instagram, który jest jego oczkiem w głowie.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x