X

Abanana wzmacnia dział Client Service

Do agencji komunikacji marketingowej Abanana dołącza nowa Account Manager – Aneta Wloczek, której zadaniem będzie kompleksowa obsługa klientów agencji, nawiązywanie stałych relacji, opracowywanie ofert przetargowych i dokonywanie wycen.

Wloczek poprzednio związana była z takimi agencjami jak Opus B, PromoAgency czy Schulz, gdzie również pełniła obowiązki związane z obsługą klienta. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierunku: ekonomia menedżerska. Pracowała dla Pudliszki, Jeronimo Martins, BOŚ Bank, Aviva, Nestle Polska, Bielenda, Lidl, Mitsubishi oraz ING Usługi Finansowe.

„Bardzo się cieszę, że na coraz trudniejszym rynku pracy udało nam się pozyskać tak wartościowego pracownika z doświadczeniem, jakie ma Aneta. Wierzę, że będzie dużym wsparciem dla całego zespołu Client Service Abanana i Eura7 oraz dla naszych klientów” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7.

Kategorie: Abanana Najnowsze