X

Google Trends – narzędzie wspierające kreatywność

Każdego kiedyś może dopaść niemoc twórcza, brak weny czy po prostu czasu, by z mozołem głowić się nad nowym tematem…

Nietypowe akcje promujące nowe produkty na rynku

Wprowadzanie nowego produktu na rynek wcale nie jest proste. Oprócz zapewnienia dystrybucji i dostępności na półce sklepowej trzeba sprawić, aby…

Kontrola rodzicielska w samochodzie

W Polsce i na świecie w bardzo młodym wieku można uzyskać niektóre kategorie prawa jazdy. Dla świeżo upieczonych kierowców często…

5 ciekawych akcji outdoorowych promujących coś dla podniebienia

Zobaczcie przegląd ciekawych akcji promujących coś dla podniebienia. Zestawienie przygotował Łukasz Wołek - CEO agencji Abanana i Eura7. Materiał ukazał…

Press Service – narzędzie do monitorowania mediów

Monitorowanie mediów społecznościowych to stosunkowo młode interaktywne narzędzie służące marketingowcom. Pomaga wszystkim zainteresowanym, a szczególnie social media managerom czy pijarowcom…

Jak współpracować ze studiem filmowym?

Nowy tydzień zaczynamy od podzielenia się z Wami tekstem naszego CEO - Łukasza Wołka na temat współpracy ze studiem filmowym.…

Pięć marek, za którymi stoją eventy

Zapraszamy do lektury artykułu, który dla OOH Magazine przygotował Łukasz Wołek – CEO Abanana i Eura7. (więcej…)

Ile kosztuje Millennials, czyli dlaczego Millennials jest dobrym konsumentem?

Zachęcamy do lektury artykułu przygotowanego przez Łukasza Wołka – CEO Abanana i Eura7. Ukazał się on w portalu Marketing i Biznes.

Socialowa „Gra o tron”

W najbliższy poniedziałek, 17 lipca stacja telewizyjna HBO rozpoczyna kolejny, siódmy już sezon kultowego serialu ”Gra o tron”. Na jego…

Kilka marketingowych ciekawostek o kawie

Kawa to jeden z najbardziej popularnych napojów na świecie, w Polsce także ma swoich zdeklarowanych zwolenników, którzy na samą myśl…