X

Jaka będzie Twoja przyszłość za 30 lat?

Przyszłość – nieznana, niepewna, zawsze z nadzieją na lepsze. Każdy wyobraża ją sobie inaczej, ale każdy już wie, że codzienność…

Jak komunikować produkty spożywcze w social media?

Zapraszamy do lektury artykułu, który dla Przeglądu Handlowego przygotował Łukasz Wołek - CEO Abanana i Eura7.

Czy boty opanują Facebooka?

O tym w swoim najnowszym artykule dla Nowy Marketing pisze Łukasz Wołek - CEO Abanana i Eura7. Zapraszamy do lektury!

Nowa reklama od Apple zachwyca!

Apple przyzwyczaił nas, że jego reklamy to prawdziwy majstersztyk. Nie inaczej było tym razem. Dobrze dobrana muzyka, perfekcyjne kadry i…

Prowly, czyli polskie narzędzie dla pijarowców

Nasz dział PR pracuje na dobrych i sprawdzonych narzędziach. Takim jest właśnie Prowly, którego używaliśmy w celu kontaktowania się z…

Szukamy nowych bananów Szukamy nowych bananów!

Naprawdę lubimy te chwile, kiedy możemy przyjąć nowe osoby do pracy. Mamy świadomość obopólnych korzyści: nie tylko będziemy mieć nowych…

Jak Góralki współpracowały z Jarońskim?

Jaroński to grafik i rysownik, który popularność zdobył za sprawą swojego fanpage na Facebooku, gdzie prezentuje zagadki - rebusy. Są…

Niezbędnik marketingowca: Monitori – jak śledzić konkurencję?

Zaczynamy nasz nowy cykl polegający na dzieleniu się z Wami narzędziami, które każdy marketingowiec powinien znać. Zaczniemy od czegoś bardzo…

Rzut do kosza, czyli Turkish Airlines łączy siły z How Ridiculous

Jak zrobić reklamę, którą wyświetli prawie dwa miliony fanów koszykówki? Wystarczy połączyć siły Tukish Airlines i - co ciekawe -…

Zaprojektuj piękne fasady dzięki FOVEO TECH i Eura7

Kolejna realizacja agencji interaktywnej Eura7 została wprowadzona na rynek. Tym razem jest to strona internetowa foveotech.pl, która stanowi kompleksowe kompendium…