Making of spotu reklamowego – kręcić, czy nie kręcić?
Making of spotu reklamowego - kręcić, czy nie kręcić? Co jakiś czas można znaleźć w sieci kolejne making of pokazujące,…
Igepa z nowym serwisem
Zostały zakończone prace nad nową stroną internetową firmy Igepa, jednego z wiodących w Europie dystrybutorów papierów poligraficznych. Za projekt odpowiada…
Abanana w rebrandingu Góralków
Marka Góralki zmieniła szatę graficzną i strategię komunikacji. Podkreśla w niej, że wafelki są dla każdego, zawsze i wszędzie. Za…
Abanana z kampanią ATL dla PizzaPortal
Co łączy mężczyznę w pociągu, kobietę na parkingu i młode małżeństwo? Wszyscy widzą... szamana. Tak rozpoczyna się nowy spot reklamujący…
„Najważniejszą osobą jesteś Ty!” Case study kampanii skierowanej do blogerów
Jak zrealizować wysyłkę dla blogerów, by nie zniechęcić ich do firmy, a wywołać zainteresowanie? Najważniejszy jest pomysł! Przekonała się o…
7 porad: jak rozwinąć swoje historie na Snapchacie?
Jak utrzymać zaangażowanie na Snapchacie i poprawić swoje historie? Podpowiadamy, co można zrobić, aby zainteresowanie profilem wzrosło. (więcej…)
TOP 5 social media news ostatniego tygodnia!
W ostatnim tygodniu dużo się działo w obszarze aktualizacji popularnych serwisów, takich jak Instagram czy YouTube. Mamy też plotkę dotyczącą…
Jak rozwinąć markę na Facebooku?
Facebook rozpoczął swoją działalność jako serwis umożliwiający łączenie się przyjaciołom. W ostatnich jednak latach marki i firmy skorzystały z niego, by…
ŚDM: Pielgrzymi zrobili ponad 40 000 zdjęć!
Uśmiech i radość ze wspólnie przeżywanego czasu – to cechy łączące tematykę zdjęć zrobionych podczas ŚDM w Krakowie. Aplikacja Hashlovers…
8 narzędzi do tworzenia niesamowitych treści wizualnych
Chcesz tworzyć profesjonalne i atrakcyjne treści, które opublikujesz później w social media? Poszukujesz do tego dobrych, najlepiej darmowych narzędzi? Dobrze…