X

Jak zarobić fortunę dzięki showreel?

Jak zarobić fortunę dzięki showreel? Obecnie coraz więcej osób prywatnych i firm decyduje się na zrobienie własnego showreel. Choć film…

Burger King tworzy chatbot na Massengerze do przyjmowania zamówień!

W ciągu ostatnich kilku miesięcy mogliśmy obserwować imponujące kampanie tworzone przez Burger King. Nic więc dziwnego, że marka wyrwała się…

Powstał wzór na skuteczność konkursów w internecie!

Wzór pozwala obliczyć, czy przeprowadzenie konkursu na landing page, Facebooku czy Instagramie będzie skuteczne. Jego autorem jest Łukasz Wołek, prezes…

Jak aplikacje mogą ułatwić życie i… gotowanie? Case study aplikacji Stek Timer

Z jednej strony narzekamy, że aplikacje wkradły się w każdy zakamarek naszego życia i pozbawiają prywatności. Z drugiej, czy jesteśmy…

Naturell z nową odsłoną strony internetowej

Firma Naturell przebudowała swój serwis internetowy i zoptymalizowała proces zakupowy w module e-commerce z zachowaniem dotychczas wypracowanych i sprawdzających się…

Sukces skutecznego PR! Marka Remington wyróżniona tytułem Dobra Marka 2016

Remington po raz kolejny zdobył tytuł Dobra Marka 2016 - Jakość, Zaufanie, Renoma, w kategorii Urządzenia do stylizacji włosów. Działania…

Wykapany Tatuś czy wykapana Mamusia? Case study konkursu na Facebooku

Rodzice na Facebooku czują się jak ryba w wodzie - szukają inspiracji, reagują na zdjęcia słodkich bobasów, szukają porad dotyczących…

Jak wykorzystać zaangażowanie rodziców w mediach społecznościowych dla promocji marki?

Facebook jest najważniejszym źródłem informacji, porad i wsparcia dla świeżo upieczonych mam. Zaglądają tam też ojcowie. Co charakteryzuje te grupy…

Profil parentingowy – jak prowadzić, żeby nie zwariować?

Prowadzenie profilu parentingowego to bułka z masłem. Przecież wystarczy zachwalać jego zalety i udzielać odpowiedzi na pytania zatroskanych rodziców. Na…

O marketingu przy śniadaniu – cykl Internet ASAP

W które nowe kanały społecznościowe warto inwestować? Co zrobić by nie płacić 2 razy za serwis WWW? Jak skutecznie budować…