X

Podsumowanie roku 2015 w agencji Abanana

Abanana ukończyła rok 2015 wyjątkowo dobrze. Do portfolio obsługiwanych marek dołączyły Malma, Remington, Russell Hobbs, centra handlowe Plaza, Opoczno, Cersanit…

Podsumowanie roku 2015 w agencji Eura7

Agencja Eura7 skończyła rok z 15 nowymi klientami i kilkoma kolejnymi dużymi projektami na koncie. W ciągu ostatniego roku agencja…

Kawa Rzeszowska – najbardziej fotogeniczna kawiarnia w Polsce

Gdyby spytać o najbardziej popularną kawiarnię wśród polskich użytkowników Instagrama, prawdopodobnie większość respondentów odpowiedziałaby poprawnie. Chodzi oczywiście o największą na świecie…

Co powinieneś wiedzieć o reklamie na Facebooku

Chciałbym tym artykułem przedstawić Państwu pokrótce możliwości, jakie oferuje Facebook w zakresie reklamy. W pierwszej kolejności nakreślę udział facebookowiczów w…

Case study: Program lojalnościowy LESAFFRE Strefa Premium*****

Dla Lesaffre Polska S.A., producenta drożdży, polepszaczy oraz mieszanek piekarskich i cukierniczych, Abanana przygotowała program lojalnościowy LESAFFRE Strefa Premium*****. (więcej…)

CASE STUDY: Ponad 20 tys. zasięgu na Instagamie po jednym evencie

Od niedawna pracujemy dla marki Remington, producenta m.in. świetnych prostownic (sprawdziliśmy). Marka ta 24 października była partnerem konferencji Meet Beauty,…

Zdobyliśmy amerykańską nagrodę

Najlepsza akcja wykorzystująca social media i geolokalizację – taki tytuł amerykańska Akademia Sztuk Interaktywnych i Wizualnych przyznała akcji naszego zespołu…

CASE STUDY: Serwis WWW i kampania Adwords

Może się wydawać, że serwis WWW i reklamy Google to prosta sprawa, w którą nie warto inwestować. Ale te dwa…

Ćwierć sekundy ma znaczenie

Planując serwis WWW, marketerzy skupiają się na funkcjonalnościach, doświadczeniu użytkownika (UX) i wyglądzie, który ma odzwierciedlać pożądany wizerunek marki. I…

CASE STUDY: Philips Softpal w blogosferze

W czerwcu wspieraliśmy komunikację nowych, unikalnych produktów Philips: miękkich lampek nocnych, z którymi dziecko może spać. Prostą, niskobudżetową akcją w 2…