X

Grupa Eura7 świętuje jubileusz 25-lecia podczas VI edycji EKG Reklamy

26 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyła się VI edycja EKG Reklamy — wydarzenia, które na stałe wpisało…

5 wskazówek dla firm przed rozpoczęciem kampanii reklamowych

Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej warto dobrze się do niej przygotować. Moritz Lambrecht, specjalista ds. reklamy i dyrektor generalny agencji medialnej…

Tolerancja na reklamy online wzrasta, ale zaufanie pozostaje niskie

Według najnowszego raportu opublikowanego przez Forrester, pokolenie Z i millenialsi wykazują zauważalnie większą podatność na reklamy online. Badanie to dowodzi,…

Jak Google Ads wpływa na widoczność firmy w Internecie?

W dobie globalizacji i nieustannej ekspansji technologicznej prowadzenie działalności gospodarczej nie ogranicza się już tylko do fizycznego obszaru działania. Coraz…

Crème de la news #31

Cześć! Chociaż zdążyliśmy już oficjalnie przywitać astronomiczną jesień, to w naszych serduszkach nieprzerwanie panuje pełnia lata. Jakie marketingowe kąski tym…

Grupa Eura7 realizuje pierwszą digitalową loterię dla Arhelanu

Grupa Eura7, we współpracy z siecią Arhelan, wprowadza pierwszą w historii tej sieci w pełni digitalową loterię o łącznej puli…

Jak ekologiczne produkty mogą przyciągnąć klientów sklepów internetowych?

W dobie rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów produkty przyjazne środowisku stają się coraz ważniejszym elementem strategii marketingowych sklepów internetowych. Odpowiednie wykorzystanie…

MLG: EKG Reklamy 2024

Cześć! Najnowszy odcinek podcastu Marketing Ludzkim Głosem to doskonała okazja, by poczuć klimat i zanurzyć się w zapowiedź VI edycji EKG Reklamy…

Crème de la news #30

Cześć! Urlop, urlop i po urlopie! Po dwutygodniowym (wzorowym) zastępstwie sprawowanym przez Monikę na pokład z naładowanymi bateriami wracam ja…

Jak tworzenie silnej kultury korporacyjnej może przyczynić się do sukcesu Twojej marki?

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu sukces firmy opiera się nie tylko na jakości produktów lub usług, ale także na silnej…