X

Bartosz Wróblewski dołącza do Grupy Eura7 na stanowisku Account Executive

Do abanana, pierwszej w Polsce agencji „techreative”, dołącza nowy Account Executive – Bartosz Wróblewski. Jego zadaniem będzie kompleksowa obsługa klientów…

Jak wybór kolorów wpływa na odbiór marki w social media?

Wizualne aspekty brandingu mają ogromne znaczenie dla odbioru marki przez jej odbiorców. Właściwy dobór kolorów może wpłynąć na sukces reklamowy…

Wpływ uwagi na kampanie reklamowe – badanie przeprowadzone przez Rewe i Ad Alliance

Uwaga dotycząca reklam różni się w zależności od formatu, urządzenia i wieku. Jakie kryteria decydują o skuteczności reklamowej kampanii? To…

Jak „Experience Economy” zmienia oblicze branży hotelarskiej?

W dobie dynamicznych zmian rynkowych i rosnącego znaczenia doświadczeń w budowaniu relacji z klientami branża hotelarska również musi dostosować swoje…

Jak skutecznie integrować marketing szeptany z innymi kanałami marketingowymi?

Marketing szeptany, nazywany także marketingiem oddolnym (ang. Word of Mouth), to skuteczna technika promocji oparta na przekazywaniu informacji o produkcie…

Lidl kontynuuje kampanie reklamowe w środowiskach sportowych

W minionym sezonie Ligi Europy UEFA Bayer Leverkusen zdołał dotrzeć do finału, choć ostatecznie przegrał. Na opaskach reklamowych piłkarzy widoczne…

Crème de la news #28

Cześć! Dzisiaj nieco inny autor, lecz metryka wiekowa ta sama! Z przyjemnością się przedstawię - mam na imię Monika i…

Czy używanie narzędzi SEM jest efektywne w promocji małej lokalnej firmy?

Promocja małej lokalnej firmy to niełatwe zadanie, zwłaszcza w dobie silnej konkurencji. Wszyscy chcą być widoczni na rynku i skupić…

Kampanie reklamowe – klucz do wzrostu biznesu

Followfood, niemiecka firma produkująca żywność roślinną, planuje dynamiczny rozwój dzięki włączeniu do zespołu Godo Röbena jako doradcy ds. produktów roślinnych.…

Mountain Dew z innowacyjną kampanią reklamową

Mountain Dew, popularna marka napoju energetycznego, wprowadza nowatorską kampanię marketingową, która ma na celu zaangażowanie konsumentów oraz promowanie aktywnego spędzania…