X

Jak wpływa analiza predykcyjna na efektywność kampanii marketingowych?

Analiza predykcyjna to zestaw technik statystycznych, które pozwalają na przewidywanie przyszłych zdarzeń na podstawie danych historycznych. Chociaż przewidywanie przyszłości może…

Crème de la News #21

Cześć! W dzisiejszym odcinku nie omieszkamy wspomnieć - bardziej i mniej bezpośrednio - o zbliżających się Igrzyskach Olimpijskich i sportowcach…

Komunikacja programu lojalnościowego B2B oraz B2C – co je różni?

Program lojalnościowy jest doskonałym narzędziem do zatrzymania klientów przy swojej marce - zarówno osób prywatnych, jak i firm. Poprzez premiowanie…

Agnieszka Skrabalak obejmuje stanowisko Head of Social Media w Grupie Eura7

Agnieszka Skrabalak, dotychczasowa Head of Creative w agencji kreatywnej abanana należącej do Grupy Eura7, obejmuje stanowisko Head of Social Media.…

Błażej Balcerzyk obejmuje stanowisko Creative Directora w abanana

Błażej Balcerzyk po dwóch latach pełnienia funkcji Team Leadera w agencji kreatywnej abanana obejmuje stanowisko Creative Directora. Ta decyzja jest…

Jak dobre UX może przyczynić się do podniesienia skuteczności Twojego content marketingu?

Wprowadzenie W świecie marketingu internetowego sukces Twojej kampanii zależy od kilku kluczowych elementów. Jednym z najważniejszych jest projektowanie optymalnego user…

Ekskluzywny wywiad z dr. inż. Jackiem Kotarbińskim – głównym mówcą tegorocznej edycji EKG Reklamy

VI edycja EKG Reklamy - najważniejszego wydarzenia branży reklamowej - zbliża się wielkimi krokami, gdyż widzimy się z Wami już…

Jak optymalizować działania SEO dla lokalnych biznesów?

Konkurencja na rynku lokalnym potrafi być bardzo zacięta, zwłaszcza gdy działają na nim liczne małe i średnie przedsiębiorstwa. Zastosowanie właściwych…

Czy automatyzacja zakupu mediów może zwiększyć efektywność marketingu w mojej firmie?

Automatyzacja zakupu mediów zyskuje na popularności, gdyż pozwala na zoptymalizowanie działań marketingowych i zaoszczędzenie czasu oraz zasobów. Wiele firm zastanawia…

Jak technologia blockchain może zrewolucjonizować sektor e-commerce?

Blockchain: rewolucja w sektorze e-commerce W ostatnich latach technologia blockchain zyskuje coraz większą popularność, głównie ze względu na swoje możliwości…