X

Sprasowany Banan #40

Cześć! W przeddzień Wigilii Bożego Narodzenia witamy Was w 40. epizodzie. Pozwolimy sobie sparafrazować Andrzeja Rosiewicza – czterdzieści Sprasowanych Bananów…

MLG: TikTok – co go odróżnia od Facebooka i Instagrama?

Cześć! Miło jest nam powitać Was w kolejnej odsłonie Marketingu Ludzkim Głosem, który tym razem poprowadzi PR & Content Manager…

Sprasowany Banan #39

Cześć! Pomimo wczorajszej wigilii firmowej, która zakończyła się odrobinę później, niż pierwotnie zaplanowaliśmy, zgłaszamy pełną gotowość do przekazania Wam kolejnej…

Sprasowany Banan #38

Cześć! Od ostatniego Sprasowanego Banana sporo się działo, nie tylko w branży, ale również na mundialu, gdyż mimo że Polska…

Sprasowany Banan #37

Cześć! Co słychać w branży? W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was dużo kampanii - nie tylko tych świątecznych, ale to…

Bożonarodzeniowa kampania dla Mosso od Abanana i hi GRUPY

Wystartowała świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso, którą przygotowały i poprowadzą wspólnie Abanana oraz hi GRUPA. Całokształt przedsięwzięć marketingowych obejmuje reklamy…

MLG: Rola mediowca w procesie strategicznym i kreatywnym planowania kampanii

  Cześć! To już drugi odcinek podcastu MLG, którego gościem będzie Marek Szabrański, co ma związek z podpisaniem umowy konsorcyjnej…

Czwarta edycja Sheep Your Hack nadchodzi! W jury Łukasz Wołek

Przed nami 4. edycja 24-godzinnego maratonu programowania Sheep Your Hack, którego finałem ma być stworzenie Minimum Viable Product - aplikacji…

Sprasowany Banan #36

Cześć! Niezwykle nam miło powitać Was w kolejnym Sprasowanym Bananie. Czego możecie się spodziewać po dzisiejszym epizodzie? Kończący się tydzień…

Wiarygodność w Internecie, czyli jak tego nie robić

Niebieski znacznik przy nazwie konta na Twitterze od zawsze oznaczał przynależność do opiniotwórczej czołówki. Ta możliwość posiadania widocznej weryfikacji była…