X

Crème de la news #38

Cześć! Ledwo co sililiśmy się na wzniosłe wstępy witające listopad, a tu połowa miesiąc już za nami :O W tym…

Czy możliwe jest zastosowanie sztucznej inteligencji do analizy Big Data w celu przewidywania trendów konsumenckich?

Współczesny marketing opiera się na cennym zasobie, jakim są dane. Dzięki nim przedsiębiorcy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów oraz dostosować…

Cedrob Foods i pasty z Kurczaka Duda Premium podbijają (nie tylko) Warszawę dzięki innowacyjnej reklamie FOOH od abanana

Agencja kreatywna abanana razem z domem produkcyjnym „Muchas Gracias” przygotowali materiały FOOH (Fake Out Of Home) dla past z kurczaka…

Jak skutecznie wykorzystać Instagram Stories w budowaniu marki?

W dzisiejszych czasach coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest obecność ich marki na platformach społecznościowych.…

Jak integrować marketing szeptany z innymi strategiami marketingowymi?

Marketing szeptany to jedna z najstarszych i najbardziej skutecznych metod promocji, która opiera się na naturalnym przekazywaniu informacji o produkcie…

Nowatorskie kampanie reklamowe: jak True Fruits używa butelek do rozwiązywania zagadek zaginionych osób

Wyobraź sobie, że podczas kolejnej wizyty w sklepie spożywczym natrafiasz na butelkę soków, która prezentuje zdjęcia zaginionych osób. To nie…

Crème de la news #37

Cześć! Nastał listopad, dni coraz krótsze, więc i wstęp będzie zwięzły. Prosimy o potraktowanie tego jako bunt przeciw depresyjnej aurze…

Marketing wielokanałowy – nowy potencjał wzrostu dla marek e-commerce

W dobie cyfryzacji, kiedy rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, wiele firm osiąga sprzedaż na poziomie 10-20 milionów euro, korzystając jedynie…

Unikalne strategie marketingowe w świecie motoryzacji: case study Volkswagen

Kreatywność w centrum uwagi Początek lipca 2021 roku z pewnością zapisze się w historii motoryzacji. To właśnie wtedy Volkswagen, jeden…

Tworzenie marki pracodawcy – sukcesy niemieckich firm

W obliczu obecnej sytuacji na rynku pracy, gdzie doświadczamy niedoboru wykwalifikowanych pracowników, rośnie znaczenie budowania silnej marki pracodawcy. Jest to…