X

Nagrody w programach lojalnościowych, czyli jaki procent obrotu mamy na nie przeznaczyć?

Cześć! W tym odcinku nasz niezastąpiony duet - Łukasz Wołek i Maks Michalczak - wprowadzi Was w bardzo ciekawy świat…

Nofsza i E-bridge organizatorem loterii „Grillowanie z Weberem”

W loterii organizowanej przez markę Weber, wywodzącego się ze Stanów Zjednoczonych producenta grilli z wieloletnią tradycją, oraz spółkę Nofsza łączna…

Ponad 300 osób podczas IV edycji EKG Reklamy

Za nami już IV edycja EKG Reklamy organizowana przez Fabrykę Magika. Event branży reklamowej skierowany do pracowników działów marketingu, promocji…

Sprasowany Banan #8

Za oknami coraz cieplej, a w Internecie aż wrze od wiadomości, zestawień i rankingów. Dzisiaj przyjrzymy się najpopularniejszym reklamom na…

Nofsza i Tarnowskie Góry rozlosują auto wśród mieszkańców

Miasto Tarnowskie Góry oraz spółka Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, ogłaszają start loterii promocyjnej „PIT…

Grillowa loteria Topaza prowadzona przez spółkę Nofsza

Ruszyła loteria promocyjna pod nazwą „Loteria Grillowa Topaz”, która trwa od 25 kwietnia 2022 roku do 26 czerwca 2022. W…

Sprasowany Banan #7

Za nami długi weekend majowy, bo wszystko, co dobre, kiedyś się kończy. Chociaż grill był udany, pogoda dopisała, a w…

Błażej Balcerzyk pokieruje agencją Abanana należącą do Grupy Eura7

Do Grupy Eura7 dołączył Błażej Balcerzyk, który objął stanowisko Team Leader. Jest to powrót Balcerzyka do Grupy Eura7 po siedmiu…

MLG: Content – jak wiele od niego zależy

Cześć! W najnowszym odcinku cyklu Marketing Ludzkim Głosem - w odpowiedzi na niedawny gościnny udział naszego CEO Łukasza Wołka w…

Sprasowany Banan #6

Wiosna przynosi powiew świeżości nie tylko w przyrodzie. Również w mediach aż wrze od nowinek i „smaczków”, o których w…