X

Idealna kampania reklamowa na święta. Czy istnieje przepis na taką?

Święta Bożego Narodzenia to z jednej strony czas pełen spokoju, ciepła rodzinnego i radości, z drugiej zaś to okres, kiedy…

Agencja social media abanana poprowadzi komunikację marki Gzella w social mediach

Abanana, agencja social media należąca do Grupy Eura7, odpowiada za działania marketingowe marki Gzella należącej do Grupy Sokołów, prowadzone na…

Dawid Kubacki skacze z Hubun.pl i Abanana

Już dziś rusza kampania jednego z największych internetowych sklepów zoologicznych Hubun.pl. W roli głównej skoczek reprezentacji Polski - Dawid Kubacki…

Abanana wspiera Fundację Aeris Futuro i projekt „Czas na las”

Agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7, wspiera krakowską Fundację Aeris Futuro w social mediach przy projekcie „Czas na las”. Fundacja…

Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z Edoo.pl

W ramach Abanana, swojego kreatywnego zespołu, Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z jedną z największych szkół językowych online w Polsce -…

Losofun – czyli jak w prosty sposób aktywizować konsumentów?

Listen to "MLG: LosoFun - czyli jak w prosty sposób aktywizować konsumentów?" on Spreaker.   Cześć! Miło mi powitać Was…

Trzy narzędzia, które wspomogą pracę PR-owca nie tylko na polskim rynku

Pracuje często 31 dni w miesiącu, jeśli nie rozmawia przez telefon, to odpisuje na maile lub organizuje konferencje, wywiady oraz…

Konta–wizytówki na Instagramie: 4 argumenty za!

O tym, jak duże znaczenie ma obecność marki na Instagramie, nie trzeba się szczegółowo rozpisywać; to już chleb powszedni, naturalny…

Aspekty, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze narzędzia do e-mail marketingu

Wybór narzędzia do e-mail marketingu nie jest rzeczą prostą. Szczególnie, że na rynku dostępnych jest przynajmniej kilka wiodących rozwiązań polskich…

„Zielona marka” – pierwsze kroki

Słowo „ekologia” jest odmieniane przez wszystkie przypadki, a przedrostek „eko” funkcjonuje w niemal każdej już dziedzinie życia. Nie ma w…