Influencer marketing w B2B 4 lata "Potrzebujemy kasy. Więcej kasy". Tak pewnego dnia pomyślał Mark Z. patrząc na wykresy rentowności swojego portalu. Chwilę później za pomocą… Jakie są przyczyny organizacji programu lojalnościowego? 4 lata Z pewnością zabrzmi to niewiarygodnie, ale większość mechanizmów lojalnościowych – niezależnie od tego, czy dotyczą klientów B2C, czy B2B –… Jak zmodyfikować strategię public relations w czasie pandemii koronawirusa? 4 lata „Połowa pieniędzy, które wydaję na marketing, zostaje zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem, która to połowa” – mawiał John… Upominkowe trendy w dobie home office 4 lata Branża upominkowa wyszukuje coraz to nowe inspiracje i pomysły na gadżety. Które ucieszą odbiorców w dobie pandemii? Trendom na tym… 7 pytań do Agnieszki Chmiel z Bioderma 4 lata Marketingiem i komunikacją zajmuje się od ponad 10 lat. Specjalizuje się w branży beauty i fashion. Aktualnie pracuje jako Senior… AMP, czyli mokre marzenie e-mail marketera 4 lata Każdy, kto tworzy newslettery, po pewnym czasie twórczej ekstazy przechodzi do odtwórczej stagnacji. Dzieje się tak, dlatego, iż e-mail jako… Wideo marketing. Linia zatacza koło, czyli ewolucja rynku produkcji filmowej 4 lata Jedno video zajmuje cztery kafelki przeznaczone dla zdjęć. Hojny gest ze strony Instagrama podszyty jest jednak dobrze pojętym pragmatyzmem. Mniej… Outsourcing marketingu. Zewnętrzne zasilanie – napięcia i opory w outsourcowaniu działów marketingu 4 lata Małe i średnie przedsiębiorstwa bardzo często decydują się na outsourcing działań marketingowych. Zdaniem Segafrog MG niemal 2/3 firm wybiera zewnętrznych… Abanana stworzyła dla Greinplast spot telewizyjny 4 lata Abanana, należąca do Grupy Eura7, razem z domem produkcyjnym Muchas Gracias stworzyła spot telewizyjny dla marki Greinplast. Film reklamowy miał… 7 pytań do Agaty Biernackiej z Aldi Polska 5 lat Kim chciała Pani być jako dziecko i jak to się stało, że trafiła Pani z sukcesem do marketingu? Od dziecka… Następny» « Poprzedni