X

Program lojalnościowy – kiedy dział handlowy może pokochać marketing?

Cześć! Witam Was ponownie – tym razem w nieco innej, pandemicznej rzeczywistości. Dzisiaj rozmawiam z Tomkiem Skrabalakiem, który pełni funkcję…

Nietypowa kampania przygotowana przez agencję Abanana dla Intersport Polska

Agencja Abanana we współpracy ze Smell of the Mountain przygotowała dla Intersport Polska oraz marki Salomon kampanię on-line promującą buty…

McKinsey&Company: firmy mają trzy miesiące na pozyskanie konsumentów

McKinsey & Company − amerykańska spółka zajmująca się doradztwem w zakresie zarządzania strategicznego podzieliła się w ramach Impact Academy danymi,…

Memy i żarty z wirusa, czyli jak bronić się przed tym, co przeraża

Koronawirus oczami memiarzy Z niepodważalnie znaczącą rolą memów we współczesnej komunikacji, zwłaszcza wśród osób młodych, trudno już dyskutować. Dlaczego są…

Chatbot to idealny asystent – nie tylko – na czas pandemii?

Lockdown, czyli ograniczenie wyjścia z domu trwa w wielu miejscach na świecie z różną intensyfikacją zależną od aktualnej sytuacji epidemicznej.…

Niewidoczne szanse w czasach koronawirusa?

Jestem przedstawicielem pokolenia Y, czyli tzw. millenialsem. Jednak z uwagi na to, że urodziłem się po 89., to nie mogę…

Abanana rozwija dział new businnes. Managerem zarządzającym – Szymon Odolanowski

Krakowska agencja Abanana wprowadza zmiany strukturalne, których celem jest rozwój kompetencji i powiększenie zasobów organizacyjnych działu new businnes. Pracą zespołu…

Dr Green wykorzystał chatbota do rekrutacji nowych pracowników

Krakowska agencja Abanana przygotowała dla polskiego producenta nawozów Dr Green sp. z o.o. chatbota, który wspomógł proces rekrutacji nowych pracowników…

Kampanie społeczne lub społecznie zaangażowane kierowane do kobiet

Kto by pomyślał, że nawet z konsekwencji wynikających z pandemii można zrobić kampanię społeczną? Potoczne „siedzenie w domu” nawet w…

Jak komunikować marki retail w social mediach?

Duża konkurencja na rynku marketingu internetowego sprawia, że przedsiębiorcy muszą korzystać z kreatywnych projektów i obejmują działalnością coraz szersze pola…