X

Premiera raportu Młodzież, social media i marketing już 21 listopada

Już 21 listopada podczas dwudziestych urodzin grupy Eura7 w klubie The Stage w Krakowie nastąpi premiera raportu Młodzież, social media…

Sztuczna inteligencja i PR. Co może nam dać to małżeństwo?

"Połowa pieniędzy, które wydaję na marketing, zostaje zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem, która to połowa" – mawiał John…

Blogerzy – czy to już świt zmierzchu?

Biblioteka Narodowa co roku przygotowuje raport o stanie czytelnictwa w naszym kraju. Zeszłoroczne badanie podaje, że tylko 38% naszych rodaków…

Agile Marketing – marketing napędzany sprintami

Cześć! Dzisiaj raz jeszcze zapraszam Was na odcinek specjalny z Piotrem Golczykiem, autorem książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?. To…

Świętuj z grupą Eura7 dwudzieste urodziny

Dwadzieścia lat minęło jak jeden dzień - tak można powiedzieć, parafrazując legendarną już piosenkę Andrzeja Rosiewicza. I choć w przypadku…

Podcast Marketing Ludzkim Głosem ma już rok! Relacja z #5 Internet ASAP open

Już od ponad roku CEO Abanana i Eura7, Łukasz Wołek, wraz ze swoimi gośćmi opowiada o zagadnieniach związanych z marketingiem…

Outsource Marketing – o działach marketingu funkcjonujących poza firmą

Cześć! Dzisiaj zapraszam Was na odcinek specjalny z Piotrem Golczykiem, autorem książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?. To nasze drugie…

Raport Influencer Marketing 2019

Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę, ale żyjemy w świecie całkowicie zdominowanym przez Internet. Najlepszym tego przykładem jest fakt, że…

Agnieszka Smyth wzmacnia dział kreatywny agencji Abanana

Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączyła Agnieszka Smyth, która objęła stanowisko Senior Copywritera. Do jej zadań należy opracowywanie konceptów…

MLG: Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?

Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dzisiaj moim gościem jest Konrad Gurdak z firmy Syllabuzz.pl, a rozmawiać będziemy o tym, jak…