X

Jak będzie wyglądał marketing za 10 lat?

Pytaniom o przyszłość zawsze towarzyszy ciekawość i niepokój. Odpowiedzi szukają także marketerzy i marki na całym świecie. Część z nich…

Premiera raportu Influencer Marketing 2019 już 29 października

Podczas piątej edycji Internet ASAP open, która zaplanowana jest na 29 października w klubie The Stage w Krakowie, odbędzie się…

Abanana Advertising z nowym New Business Managerem

Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączył Marcin Jaśko, który objął funkcję New Business Managera. Do jego zadań należy “risercz”…

Podcast – jak zmienił się rynek podcastów w ciągu roku?

Cześć! Witajcie w specjalnym – zwłaszcza dla mnie – odcinku podcastu. Dzisiaj obchodzi bowiem pierwsze urodziny! Z tej okazji razem…

Jak chatbot może wspomóc organizację wydarzenia dla kilkudziesięciu tysięcy uczestników?

W dziewięciu polskich miastach 8 września 2019 roku odbyła się kolejna edycja charytatywnego biegu sztafetowego Poland Business Run, w której…

Machine Learning – czyli jak zmieniają się narzędzia do marketingu?

Cześć! Kolejny raz zasiadam przed mikrofonem z moim bratem, Kubą Wołkiem, który jest Revenue Marketing Managerem w Drukarni Chroma. Rozpracowywane…

Już w październiku piąty Internet ASAP open i pierwsze urodziny podcastu Marketing Ludzkim Głosem

We wtorek 29 października o godz. 18.30 w krakowskim klubie The Stage po raz piąty odbędzie się Internet ASAP open*…

ROAS – jak przeprowadzić dużą kampanię w internecie?

Cześć! W dzisiejszym odcinku ponownie słyszymy mojego brata, Kubę, Revenue Marketing Managera w Drukarni Chroma. Swoją drogą – Kuba jest…

Google przygotowało kilka jesiennych aktualizacji i udogodnień zarazem. Co nowego w Chrome?

Tym razem zmiany zaproponowane przez koncern są drobne i głównie kosmetyczne, jednak uprzyjemniające korzystanie z przeglądarki (wszystkie aktualizacje pojawią się…

ROMI – czyli jak odpowiedzieć na pytanie, kiedy marketing ma sens?

Cześć! Dzisiejszy odcinek odbywa się w rodzinnej atmosferze, bo rozmawiam z moim młodszym bratem, Kubą Wołkiem, o przekładaniu marketingu na…