X

Sampling, badanie i reklama w jednym – case study Mini Biszkoptów Andante

Wprowadzenie nowego produktu na rynek zawsze jest wyzwaniem dla marketera. Pomimo pozytywnych opinii w testach focusowych, badaniach korytarzowych i wysokiej…

Czy Facebook chce zataić ważne informacje? “Subtelna” zmiana w interfejsie logowania

Aktualna strona logowania Facebooka prezentuje się tak: I zapewne w tej formie znacie ją już od lat. Czujne oko obserwatorów,…

Kolaudacja – montaż filmów wideo i zakończenie projektu

Cześć! Marcin Andruchów, mój gość i ekspert w sezonie o produkcji wideo, opowiada dzisiaj o tym, czym jest kolaudacja, kiedy…

Gmail ułatwia pracę, czyli autokorekta maili w czasie rzeczywistym

Autokorekta często bywa kapryśna, ale większość z nas zapewne woli zmagać się z ewentualnymi pomyłkami, niż zupełnie z niej zrezygnować.…

Montaż offline – jak sprawnie zaplanować dzień zdjęciowy?

Cześć! Witajcie w kolejnym odcinku z Marcinem Andruchowem. Dla przypomnienia: jesteśmy w sezonie o produkcji filmowej, a dzisiaj zajmiemy się…

PPM – czyli jak przygotować się do produkcji spotu reklamowego?

Witajcie ponownie w podcaście Marketing ludzkim głosem! Dzisiaj zajmujemy się z Marcinem Andruchowem tematyką PPM. Jakie jest rozwinięcie tego skrótu?…

Chatbot napędza Poland Business Run 2019

Już 8 września 2019 roku wystartuje kolejna edycja charytatywnego biegu sztafetowego Poland Business Run, która odbędzie się w dziewięciu miastach.…

Nowy wymiar akcji promocyjnych w centrach handlowych

Na początku 2019 r. zasoby parków handlowych w Polsce wynosiły blisko 1,52 mln mkw. Tylko do końca roku przybędzie przynajmniej…

Jaki związek może mieć ciśnieniomierz z… selfie?

Jeszcze kilka lat temu, kiedy selfie przestawało być już utożsamiane blamażem, a zaczynało służyć m.in. jako narzędzie do zarabiania, raczej…

Abanana wspiera promocję makaronów Lubella Pełne Ziarno

Nowy, lepszy smak! To hasło nowej kampanii marki Lubella, promujące linię makaronów Pełne Ziarno. Agencja Abanana wsparła markę w ramach…