X

Za dużo czasu w social mediach? Jest na to sposób…

To, że spędzamy coraz więcej czasu w internecie, jest już powszechnie wiadome. Od stycznia 2018 do stycznia 2019 roku przybyły…

Jakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?

Wydawać by się mogło, że odpowiedź na to pytanie jest dosyć prosta. Wystarczy omijać ludzi, którzy nie mają właściwych kompetencji…

GRP – czyli jak internet zmienił branżę wideo?

Cześć! Witajcie w pierwszym odcinku trzeciego już sezonu podcastu Marketing ludzkim głosem! W tej edycji będę zajmował się tematyką produkcji…

Foot flow – czy loterie w centrach handlowych mają sens?

Cześć! Przed Wami kolejny odcinek specjalny z Wojciechem Koczorowskim, twórcą pierwszej spółki zajmującej się loteriami oraz Fundacji Instytut Loterii Dobroczynnych.…

Niepozorny przycisk, który oszczędza czas i nerwy – nowa funkcja Google!

W najbliższym czasie, w trosce o komfort użytkowników, Google planuje wdrożyć nową funkcję do paska narzędziowego w Google Chrome, a…

Jak wybrać odpowiednie logo dla firmy?

Na pierwszy rzut oka temat tego artykułu może wydawać się oczywisty – wybiera się taki projekt, który najbardziej się podoba.…

Loteria Dobroczynna – jak powiązać CSR ze sprzedażą?

Cześć! Zapraszam Was na kolejny odcinek specjalny z Wojciechem Koczorowskim, redaktor portalu Loteria.org.pl. Czym się różni loteria dobroczynna od innych?…

Dawka marketingowej wiedzy przed wakacjami… o wakacjach, czyli #4 Internet ASAP Open!

18 czerwca Eura7 i agencja Abanana zorganizowała 4. Internet ASAP Open, aby nieco urozmaicić studentom naukę do sesji letniej. Tematyka…

Lawendowy Zakątek od teraz będzie cieszył mieszkańców… i pszczoły!

W pewien upalny czerwcowy dzień na skwerku przy Nowym Kleparzu w Krakowie można było zauważyć grupę ludzi przygotowanych do prac…

Loteria – jak zaplanować, żeby realizowała cele biznesowe?

Cześć! Zapraszam Was na kolejny odcinek specjalny z twórcą pierwszej spółki zajmującej się loteriami Wojciechem Koczorowskim. Dzisiaj rozmawiamy o loteriach,…