X

CPS – czyli jak prowadzić sklep internetowy?

Cześć, zapraszam na kolejny odcinek specjalny podcastu Marketing Ludzkim Głosem! Mój rozmówca nazywa się Michał Wojas i pełni stanowisko E-commerce…

Co działa na klientów? Najnowsze trendy, funkcje i tendencje w e-commerce

Online można kupić już niemal wszystko. Za pomocą paru kliknięć zamawiamy to, czego potrzebujemy, a co fizycznie trwałoby o wiele…

Insight – jak przygotować strategię komunikacji marki?

Cześć, zapraszam na kolejny odcinek specjalny podcastu Marketing Ludzkim Głosem! Dziś moim gościem jest Marcin Skrzypek, Senior Strategist w globalnej…

Wielkie zmiany na Facebooku. Jak wpłyną na dotychczasowe strategie marketingowe?

FB5 – między innymi takie pojęcie przedstawił Facebook na Facebook Developer Conference F8, która odbyła się na przełomie kwietnia i…

FOMO – czyli jak budować biznes na strachu konsumenta?

Cześć! W kolejnym odcinku podcastu skupiamy się na FOMO, czyli, jak wyjaśnia Aga Krok, skrócie od angielskiego pojęcia fear of…

Samsung vs Millenialsi – poznajcie pionowy telewizor

YouTube jakiś czas temu wprowadziło nowe, kwadratowe i pionowe formaty filmów oraz reklam. Podobnie Facebook, na którym już rzadko kiedy…

Grupy na Facebooku – możliwości w zakresie komunikacji marki

Cześć! Tym razem pod lupę bierzemy z Agą Krok – szefową działu kreacji i social media w agencji abanana –…

Co dziś przyciąga na stronie? Podstawy dobrego web designu

Zasada jest prosta – projektując stronę internetową, wczuwamy się w rolę użytkownika, który widzi ją pierwszy raz w życiu, a…

Content Marketing – element strategii social mediowej

Cześć! Dzisiaj moim gościem jest znany już wam Bartosz Dziedzic z agencji abanana. Tym razem zajmujemy się tematem content marketingu.…

Abanana będzie jeszcze słodsza dzięki marce Cukier Królewski

Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska. Od kwietnia 2019 roku Abanana wspiera markę Cukier Królewski w działaniach…