CPS – czyli jak prowadzić sklep internetowy? 6 lat Cześć, zapraszam na kolejny odcinek specjalny podcastu Marketing Ludzkim Głosem! Mój rozmówca nazywa się Michał Wojas i pełni stanowisko E-commerce… Co działa na klientów? Najnowsze trendy, funkcje i tendencje w e-commerce 6 lat Online można kupić już niemal wszystko. Za pomocą paru kliknięć zamawiamy to, czego potrzebujemy, a co fizycznie trwałoby o wiele… Insight – jak przygotować strategię komunikacji marki? 6 lat Cześć, zapraszam na kolejny odcinek specjalny podcastu Marketing Ludzkim Głosem! Dziś moim gościem jest Marcin Skrzypek, Senior Strategist w globalnej… Wielkie zmiany na Facebooku. Jak wpłyną na dotychczasowe strategie marketingowe? 6 lat FB5 – między innymi takie pojęcie przedstawił Facebook na Facebook Developer Conference F8, która odbyła się na przełomie kwietnia i… FOMO – czyli jak budować biznes na strachu konsumenta? 6 lat Cześć! W kolejnym odcinku podcastu skupiamy się na FOMO, czyli, jak wyjaśnia Aga Krok, skrócie od angielskiego pojęcia fear of… Samsung vs Millenialsi – poznajcie pionowy telewizor 6 lat YouTube jakiś czas temu wprowadziło nowe, kwadratowe i pionowe formaty filmów oraz reklam. Podobnie Facebook, na którym już rzadko kiedy… Grupy na Facebooku – możliwości w zakresie komunikacji marki 6 lat Cześć! Tym razem pod lupę bierzemy z Agą Krok – szefową działu kreacji i social media w agencji abanana –… Co dziś przyciąga na stronie? Podstawy dobrego web designu 6 lat Zasada jest prosta – projektując stronę internetową, wczuwamy się w rolę użytkownika, który widzi ją pierwszy raz w życiu, a… Content Marketing – element strategii social mediowej 6 lat Cześć! Dzisiaj moim gościem jest znany już wam Bartosz Dziedzic z agencji abanana. Tym razem zajmujemy się tematem content marketingu.… Abanana będzie jeszcze słodsza dzięki marce Cukier Królewski 6 lat Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska. Od kwietnia 2019 roku Abanana wspiera markę Cukier Królewski w działaniach… Następny» « Poprzedni