X

Jak powstrzymać internetowego trolla?

Trolle jak ludzie - różnią się między sobą, ale stereotyp tego pierwszego jest bardziej jednowymiarowy, budowany na wierzeniach, obecny w…

Obalamy pięć najpopularniejszych social mediowych mitów!

W ostatnich kilku dniach Facebook oraz Instagram wprowadziły nowe funkcjonalności w swoich aplikacjach. Ten drugi pochwalił się również danymi, które…

Działania marketingowe na Instagramie? Decyzja po kilku minutach

Instagram to fotograficzny serwis społecznościowy pozwalający na udostępnianie zdjęć i filmów, połączony z aplikacją o tej samej nazwie, który umożliwia…

CPA – co oznacza w marketingu, a co w e-commerce?

Zapraszam na kolejny odcinek specjalny podcastu Marketing ludzkim głosem.   Gość tego odcinka przyleciał z dalekiego kraju. Doradzał największym spółkom…

Czy branżę Public Relations czeka w 2019 gruntowna przemiana?

Czas w marketingu i PR ucieka jak chyba w żadnej branży. Tempo działań narzucone zostaje przez sferę IT, z której…

Messenger 4 – kosmetyczne zmiany czy rewolucja? A może era botów?

Facebook na przełomie 2017 i 2018 roku przeprowadził badanie, w którym siedmiu na dziesięciu (71%) użytkowników tego najpopularniejszego na świecie…

Na scenie krakowskiego Klubu Kwadrat rządziły fake newsy i fuck-up’y

Drugie spotkanie z cyklu Internet ASAP open już za nami, wydarzenie odbyło się 22 stycznia w krakowskim Klubie Kwadrat. Udział…

Grywalizacja – w rozwijaniu biznesu i w marketingu

Zapraszam na kolejny odcinek specjalny podcastu Marketing ludzkim głosem. Rozmawiamy w siedzibie Westhill Consulting. Gospodarzem i jednocześnie gościem odcinka jest…

Druga odsłona Marketing Fuck-up Festival – czekamy na Wasze historie!

Już 22 stycznia o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz drugi Internet ASAP open oraz Marketing…

Hejter – czy hejt może być trampoliną do budowy biznesu?

Zapraszam na czwarty odcinek specjalny podcastu Marketing ludzkim głosem.  Gościnnie występuje ktoś, kto w biznesie marketingu internetowego jest już 10…