X

Femvertising – nieszablonowe kobiety w reklamie

Reklamy mówią głosem kobiet Coraz więcej kampanii rezygnuje z tradycyjnego, stereotypowego targetowania mężczyzny w średnim wieku, ze średniej klasy społecznej,…

Jak współpracować z influencerami? Kilka praktycznych rad

Właśnie stoisz na progu swojej pierwszej kampanii przeprowadzanej we współpracy z influencerem lub wieloma influencerami? A może masz ich wiele…

Komunikacja marek retail w mediach społecznościowych

Konkurencja wśród producentów branży spożywczej z każdym rokiem przybiera na sile, a różnorodność asortymentów rośnie niemal z dnia na dzień.…

Włodarczyk, Kszczot, Ersetic to wygrani Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce 2018 w social mediach

Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce 2018 w Berlinie to wielki sukces Polaków. Biało-Czerwoni zdobyli aż 12 medali: 7 złotych, 4 srebrne,…

Abanana rozszerza współpracę ze słowacką agencją dotcom.sk i chce walczyć o globalne budżety marketingowe

Krakowska agencja Abanana rozszerza od sierpnia 2018 roku współpracę ze słowacką agencją dotcom.sk. Głównym celem kooperacji jest współdziałanie na rynku…

InfluencerTool – nowe narzędzie do analizy i prowadzenia działań we współpracy z liderami opinii

Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji…

Agencja Abanana poprowadzi profil Świat Serów na Facebooku

Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku. Temar to dystrybutor…

Jak prowadzić działania wizerunkowe w branży cechującej się dużą konkurencją?

Niektórzy twierdzą, że internet to nic innego jak wielki folder ze zdjęciami piesków i kotków. Trudno nie zgodzić się częściowo…

Komunikacja marketingowa na Snapchacie – od czego zacząć?

Zastanawiasz się, czy Snapchat jest odpowiednim kanałem komunikacji dla Ciebie i Twojej marki/produktu? Rzuć okiem na case study firmy Góralki…

Eura7 wśród najlepszych agencji według Media & Marketing Polska

Po raz ósmy "Media & Marketing Polska" zaprezentowało wyniki badania satysfakcji klientów Agencji Interaktywnych przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na…