X

AI Knorra doradzi nam jedzenie według instagramowego gustu

Marka Knorr zainicjowała innowacyjną kampanię, której celem jest przekształcenie kanałów Instagrama w spersonalizowane przepisy kulinarne dzięki zaawansowanej platformie rozpoznawania obrazów…

Engineered Insanity. Pierwsza kampania Formuły 1

Formuła 1 tuż przed nowym sezonem rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię reklamową. 60-sekundowy film wyprodukowany w Londynie przez Wieden+Kennedy wprowadza…

Twój KOMFORT bycia sobą, czyli wizerunkowy film lidera w branży podłóg

Emocjonalny i inspirujący… taki właśnie jest najnowszy wizerunkowy film marki KOMFORT. Podłoga to „cichy” bohater, który towarzyszy nam we wszystkich…

2017 w kalejdoskopie. Podsumowanie roku w Abanana

To był rok zmian i rozwoju. Współpraca ze znanymi, dużymi markami znacząco wpłynęła na dynamizację pracy agencji, a w konsekwencji…

Agencja Abanana partnerem Tesco Polska

Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki. Abanana odpowiedzialna…

Nie dla Ż po dobranocce

Czarne dni nastały dla przemysłu piwowarskiego, a przynajmniej dla ludzi zajmujących się piwnym marketingiem. Od 2019 roku, reklamy złotego trunku…

Papieski hackathon

Iść z duchem czasu trzeba. Wiemy o tym my, wiecie Wy i wie Watykan, który postanowił zorganizować pierwszy w swojej…

Sponsorzy na olimpiadzie, czyli współpraca wielkich marek ze sportowcami i związkami

Początek tego roku upływa pod znakiem XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu. Ośrodek sportów zimowych w północno-wschodniej części Korei Południowej…

Vero chce nas socjalizować

Nie tak dawno zastanawialiśmy się, czy i kiedy Facebook zostanie zastąpiony godną alternatywą. Jak wynika z danych eMarketera, w 2017…

Jak zarabiać na blogu? Czyli kampanie z udziałem influencerów

Czy w 2018 roku, posiadając doskonały produkt lub usługę, wystarczy zainwestować w reklamę minimalne środki finansowe, by utrzymać na rynku…