X

Case study: Kampania promocyjna „Dolnośląskie w górę”

Eura7 przygotowała koncepcję kreatywną kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013..

CEL: Zwiększenie świadomości mieszkańców Województwa Dolnośląskiego na temat korzyści płynących z wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego oraz budowanie pozytywnego wizerunku funduszy europejskich i instytucji zaangażowanych w ich wdrażanie.

Rozwiązanie: Podczas kampanii Dolny Śląsk przedstawiony zostanie, jako skuteczny beneficjent funduszy pomocowych. Służyć temu ma, między innymi, zaprezentowanie „dobrych praktyk”, czyli projektów zrealizowanych przy udziale środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego oraz pokazanie mieszkańcom regionu konkretnych korzyści płynących z realizacji tych projektów i uświadomienie tego, jak wpływają one na ich życie.

Poniżej znajdują się opracowane przez Eura7 storyboardy ilustrujące koncepcję spotu telewizyjnego:

Zakres prac agencji:
– stworzenie koncepcji kreatywnej wraz z hasłem kampanii,
– projekty reklamy outdoorowej, prasowej i internetowej,
– przygotowanie scenariuszy spotów telewizyjnych i radiowych.

Stworzenie koncepcji dla Województwa Dolnośląskiego jest wynikiem wdrażania planów rozwojowych Eura7, która poszerza zakres oferowanych usług o ATL. Agencja rozszerza swoje działania również o BTL – na tym polu może pochwalić się realizacjami dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, IKEA Targówek oraz marek Verbena i Góralki.

Stopień rozwoju agencji Eura7 oraz jej 13-letnie doświadczenie w branży marketingowo-reklamowej sprawił, że rozszerzenie działań o projekty z zakresu ATL i BTL było naturalnym etapem – tłumaczy tę decyzję Łukasz Wołek, CEO Eura7. – Już od jakiegoś czasu kierujemy się w stronę marketingu zintegrowanego, do czego motywują nas nasi Klienci, którzy często chcą być obsługiwani przez jedną agencję.

Katarzyna Zemlik,
Marketing & PR Manager
e-mail: katarzyna.zemlik@eura7.com
tel. +48 728 838 144
www.eura7.com