Zakochanym po prostu chce się pomagać. Dobrze znamy to uczucie z komedii romantycznych czy literackich romansów, gdy z przejęciem dopingujemy zakochanym parom. Jak się okazało, namiastkę tego zaangażowania odczuwamy również, gdy dowiadujemy się o zgubieniu obrączki czy pierścionka zaręczynowego – dowodów miłości. Postanowiliśmy to wykorzystać do akcji teaserowej.
CEL: Promocja akcji walentynkowej Bonarka City Center „Zakochani są wśród nas” poprzez akcję teaserową.
ROZWIĄZANIE: W dniach 7 – 21 lutego 2014 zorganizowaliśmy akcję walentynkową dla Bonarka City Center. Zaczęliśmy od stworzenia amatorskich plakatów informujących o zgubieniu cennego pierścionka, z prośbą do znalazcy o kontakt. Plakaty zawisły w całym Krakowie – 300 sztuk pojawiło się w krakowskich kawiarniach, a 500 sztuk zawisło na dużych słupach ogłoszeniowych. Informacje o zgubionym pierścionku zostały także opublikowane w prasie papierowej – Fakcie, Metrze, Gazecie Wyborczej i Dzienniku Polskim.
Osoby, które weszły na stronę www.bit.ly/ZnalezionoPierscionek dowiadywały się, że biorą udział w zabawie Bonarka City Center „Zakochani są wśród nas”. Dla ułatwienia przeniesienia akcji offlinowej w online, umieszczono na plakatach kod QR. Jak się okazywało po przejściu na stronę, pierścionek który został rzekomo zagubiony, mógł stać się własnością osób biorących udział w konkursie, ponieważ główną nagrodą był bon o wartości 1500 zł, do wykorzystania w salonie jubilerskim YES oraz ekskluzywny zegarek.
Zabawa polegała na wyłonieniu najbardziej zakochanej pary, a o wygranej decydowała nadesłana praca konkursowa. Poprzez specjalną aplikację Bonarka City Center, należało wysłać dowód swojej miłości w dowolnej formie. Wśród nadesłanych prac pojawiło się wideo, grafiki i teksty.