Cześć! Ciekawi, co przynosi ostatni piątek maja? Nową okazję do świętowania z Avon, zachętę do częstszego odwiedzenia muzeów i galerii sztuki, wyjątkowe zawody bokserskie, kampanię wspierającą odpowiedzialny odpoczynek nad wodą, a także ciekawe case study marki Cheetos. Udanej lektury!
Nowa okazja do świętowania z Avon
Poznajcie „Tydzień Matek i Córek”, czyli zainicjowany przez Avon okres wypełniający dni dzielące Dzień Matki i Dzień Dziecka (26.05-01.06.2025).
„Dzień Matki to jedna z najważniejszych okazji zakupowych w roku w naszej kategorii. A ponieważ chcemy dotrzeć do młodego pokolenia w naszym zespole, zrodził się pomysł, żeby Dzień Matki połączyć z Dniem Dziecka w wielkie święto Matek i Córek. W ten sposób chcemy dotrzeć do obu tych grup i zachęcić to celebrowania wspólnie swojej relacji. Połączenie okazji zakupowej, klarownego planu dotarcia do grupy docelowej i misji marki Avon to przepis na dobrą kampanię i cieszę się, że ten pomysł został zrealizowany” – mówi Daniel Przemęcki, Head of Marketing w Avon Polska.
W ten oto sposób zrodziła się kampania reklamowa mająca podkreślić wyjątkową więź matki z córką w kontekście budowania kobiecej tożsamości i wspólnych doświadczeń związanych z kosmetykami
W ramach działań promocyjnych zaplanowano m.in. konkurs w mediach społecznościowych oraz wielkoformatowy mural w centrum Warszawy, który możecie zobaczyć poniżej.
„Galeria w Galerii”
A co, gdyby „Tydzień Matek i Córek” spędzić w galerii handlowej? W końcu niewiele jest rzeczy przyjemniejszych od zakupów. Co, jeśli powiemy Wam, że wybierając się do galerii, można również zaznać odrobiny sztuki? Wszystko dzięki akcji będącej wspólną inicjatywą operatora wielkoformatowych nośników iPoster oraz Muzeum Narodowego w Warszawie, którzy sprawili, że muzealne zbiory można teraz oglądać na dużych ekranach w galeriach handlowych w całej Polsce.
W ramach inicjatywy, której celem jest popularyzacja sztuki oraz zachęcanie do odwiedzania instytucji kultury, do końca 2025 roku cyklicznie będą prezentowane cyfrowe pokazy sztuki, a towarzyszyć im będą wydarzenia w centrach handlowych. Goście galerii będą mogli także skorzystać ze zniżek przy zakupie biletów do Muzeum Narodowego w Warszawie. Inauguracja projektu miała miejsce 22 maja 2025 roku w warszawskim centrum handlowym Promenada.
Jak informują inicjatorzy, inspiracją do stworzenia projektu były wyniki badania zrealizowanego na zlecenie iPoster w drugiej połowie lipca 2024 roku metodą CAWI na panelu badawczym Ariadna na grupie 1050 Polaków powyżej 18 roku życia zróżnicowanej pod względem płci, wieku i miejsca zamieszkania, które pokazały, że galerie handlowe odwiedza regularnie znacznie więcej osób niż instytucje kultury. W 2024 roku 37% Polaków nie było ani razu w muzeum lub galerii sztuki, a 32% deklaruje, że nie odwiedza takich miejsc w ogóle.
„Projekt »Galeria w Galerii« to nowy sposób kontaktu ze sztuką – przenosimy ją tam, gdzie ludzie bywają na co dzień, czyli do centrów handlowych. Dzięki temu możemy zaprezentować wyjątkowe dzieła w zupełnie nowym kontekście i dotrzeć z nimi do szerokiego grona odbiorców” – przekazał podczas inauguracji akcji Sebastian Górski, Client Sales Partner w iPoster. „W ramach pokazów prezentujemy nie tylko same obrazy, lecz także krótkie, ciekawe fakty na ich temat – pozwalające spojrzeć na nie z innej perspektywy i wzbudzić ciekawość odbiorcy. Wierzymy, że projekt przybliży Polakom piękno sztuki i zainspiruje ich do dalszego jej odkrywania” – dodał.
Wyjątkowe zawody bokserskie
Z polskich galerii handlowych przenosimy się na ring bokserski w odległych Chinach, gdzie w ubiegłą niedzielą (25 maja) odbyło się CMG World Robot Competition – Mecha Fighting Series, czyli pierwsze na świecie zawody robotów w boksie. :O
Jak opisuje chiński nadawca CCTV, na ringu zmierzyło się w sumie 12 maszyn, którym na czas dwuminutowych starć założono kaski oraz rękawice. Gdy ludzki sędzia ogłosił rozpoczęcie pojedynku, humanoidalne roboty rozpoczęły wzajemne atakowanie się pięściami, kolanami, kopnięciami bocznymi i przednimi. Istna wolna amerykanka!
Choć robotami sterowali ludzie, to trzeba przyznać, że to ogromny krok w przód dla robotyki i być może początek większego trendu. Wyobrażacie sobie niedaleką przyszłość, w której na naszym krajowym podwórku freak-fightowe gale robotów wypierają z rynku FAME MMA, PRIME MMA i inne tego typu organizacje?
Odpowiedzialny wypoczynek nad wodą z WOPRem i Lidlem
Choć pogoda (przynajmniej u nas w Krakowie) w ciągu ostatniego tygodnia nie zwiastuje nadchodzącego lata, to ważne jest, aby pamiętać o odpowiedzialnym wypoczynku nad wodą.
Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe (WOPR) oraz Lidl Polska rozpoczęli ogólnopolską kampanią społeczną mającą na celu zmianę myślenia o bezpieczeństwie nad wodą i pokazanie, że bojka asekuracyjna nie jest oznaką braku umiejętności, a wyrazem odpowiedzialności, świadomości i troski o własne życie.
Działania promuje hasło „Akcja BoJa” oraz postać przewodnia o imieniu Bojek.
„Edukacja, profilaktyka i odpowiedzialność to wartości, które łączą Lidl Polska i WOPR. Wspólnie chcemy pokazać, że bezpieczeństwo to podstawa udanego wypoczynku nad wodą. Z tą myślą rozwijamy naszą wakacyjną ofertę produktową dla całych rodzin – już wkrótce każdy miłośnik sportów wodnych będzie mógł zaopatrzyć się w bojkę asekuracyjną w sklepach Lidl w całej Polsce” – komentuje Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów w Lidl Polska.
W ramach kampanii, której ambasadorami zostali Monika Bruzda (ratowniczka wodna i absolwentka AWF w Gdańsku) oraz Kacper Majchrzak (pływak olimpijki, rekordzista i reprezentant Polski), zaplanowano m.in. lokalne wydarzenia edukacyjne z pokazami ratowniczymi i nauką pierwszej pomocy, spoty wideo i filmiki instruktażowe, dystrybucję materiałów profilaktycznych, a także konkursy i aktywności angażujące lokalne społeczności.
Ciekawe case study marki Cheetos
Nic lepszego dziś nie zobaczycie, czyli humorystyczna i nawiązująca do rzeczywistości kampania Cheetos „Druga ręka” mająca na celu uczczenie fanów, którzy poświęcają swoją dominującą rękę na delektowanie się tą pyszną przekąską, pozostawiając swoją niedominującą rękę do wykonywania codziennych zadań.
Cheetos w swoich działaniach postanowił postawić na zabawne wpadki, które zdarzają się, gdy ludzie próbują wykonywać codzienne czynności „słabszą” ręką, a wszystko to w imię zachowania na palcach pomarańczowego pyłku zwanego „Cheetle Dust”. Musicie to zobaczyć!
Po świętowaniu „Tygodnia Matek i Córek”, delektowaniu się sztuką, walkach robotów, nauce odpowiedzialnego wypoczynku nad wodą oraz humorystycznych działaniach Cheetos, przyszedł czas, aby się pożegnać, jednak zanim się rozejdziemy, to mamy dla Was dwie informacje!
4 czerwca odbędzie się nasze bezpłatne szkolenie online „Jak dzięki AI pozyskiwać dane handlowe w loteriach promocyjnych?”, podczas którego:
➡️ dowiecie się, jak dzięki loteriom zbierać dane handlowe z rynku w czasie rzeczywistym
➡️ opowiemy, jak zbriefować agencję na organizację loterii promocyjnej?
➡️ zobaczycie, jak automatyzować odczyt paragonów w loteriach promocyjnych
➡️ poznacie case studies loterii, które osiągnęły sukces
➡️ odkryjecie mechanizmy aktywizacji konsumentów, które dzisiaj przynoszą efekty.
Zapisy → https://webinar.eura7.com/jak-dzieki-AI-pozyskiwac-dane-handlowe-w-loteriach-promocyjnych
Jakby tego było mało, wystartowaliśmy również z przygotowaną przez nas od A do Z loterią wakacyjną „Wyjazd na lato! Co Ty na to?” dla sieci sklepów Arhelan, w której do wygrania jest ponad 9000 nagród natychmiastowych, nagrody tygodniowe w postaci m.in. hulajnogi elektrycznej, deski SUP lub roweru oraz… nagroda główna, czyli voucher na wakacje o wartości 20 tys. zł!
Szczegóły loterii → https://www.loteria.arhelan.pl/
Do zobaczenia za tydzień!
Źródła:
- https://nowymarketing.pl/tydzien-matek-i-corek-avon-celebruje-wyjatkowa-relacje/
- https://www.proto.pl/aktualnosci/galeria-w-galerii-czyli-zbiory-muzeum-narodowego-ruszaja-w-wirtualna-trase/
- https://spidersweb.pl/2025/05/chiny-zawody-bokserskie-robotow.html
- https://www.proto.pl/aktualnosci/wiadomosci/jak-bezpiecznie-i-odpowiedzialnie-wypoczywac-nad-woda-wopr-i-lidl-polska-ruszaja-z-kampania/
- https://www.adsoftheworld.com/campaigns/other-hand
- https://webinar.eura7.com/jak-dzieki-AI-pozyskiwac-dane-handlowe-w-loteriach-promocyjnych