Cześć! Jak przystało na pierwszy lipcowy odcinek, nie zabraknie dziś wakacyjnego vibe’u, jednak w trosce o różnorodność zadbamy o planetę z L’Oréal, wspólnie z Lasami Państwowymi zastanowimy się nad tym „co Polacy wiedzą i myślą o lesie?”, a wszystko to spuentujemy wynikami 15. raportu „Agencje Marketing Services i Agencje Digital 2025”. Udanej lektury!
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich walczy z samotnością seniorów
Wakacje to nie tylko relaks na plaży z zimnym napojem w dłoni i doskonale wie o tym Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, które wraz z kolejną edycją akcji „Wakacje jednego dnia” podejmuje walkę z letnią samotnością i wykluczeniem seniorów.
W ramach realizowanych działań, co poniekąd zdradza nazwa, organizowane są jednodniowe wyjazdy dla seniorów będące nie tylko odpowiedzią na potrzeby najstarszych mieszkańców Polski, którym wraz z wiekiem ubywa szans na wyjście spośród czterech ścian, ale również pomysłem na walkę z samotnością.
– Jeszcze trzy lata temu trochę chodziłem… Teraz sam boję się wyjść. Bez drugiej osoby nie dam rady – lewą ręką się podpieram, prawa mnie prowadzi. Siedem schodów do pokonania to jak góra. Trzymam się poręczy dwiema rękami i schodzę po jednym stopniu. Powoli, ostrożnie – tłumaczy 90-letni pan Gustaw, uczestnik programu.
Jak tłumaczą realizatorzy inicjatywy, choć dla wielu z nas jednodniowa wycieczka za miasto to nic wielkiego, dla samotnych i często chorych seniorów to doskonały sposób na relaks i wymarzony przerywnik w codziennej rutynie wypełnionej nudą.
Dzięki tej inicjatywie starsi ludzie mogą więc nie tylko na nowo zobaczyć świat wokół nich, ale też nawiązać znajomości, a nawet przyjaźnie i zadbać o swój dobrostan.
W ubiegłoroczne wakacje, dzięki wsparciu darczyńców i zaangażowaniu wolontariuszy, udało się zorganizować niemal 400 indywidualnych wycieczek oraz 4 wyjazdy grupowe. Ciekawe, czy w tym roku uda się pobić ten wynik… Aby w tym pomóc, musicie wiedzieć, że każdy z nas może wesprzeć program „Wakacje jednego dnia”. Wystarczy wejść na stronę internetową www.malibracia.org.pl/wakacje i wpłacić datek.
Sephora BeautyBus powraca
Nadejście lata oznacza także powrót beauty atrakcji ostatnich wakacji – Sephora BeautyBus, który znów rusza w wakacyjną trasę pełną kolorów, trendów i świetnej zabawy.
W tym sezonie Sephora zaprasza na nową odsłonę trasy pod hasłem #sephorasummervibes – pełną energii, beauty inspiracji i atrakcji, które pokochają zarówno fanki makijażu, jak i wszystkie osoby, chcące po prostu celebrować lato w wyjątkowy sposób.
Na odwiedzających Sephora BeautyBus czeka sześć wyjątkowych stref – każda inna, ale wszystkie mają wspólny mianownik: beztroskie lato i dobra zabawa. W planie (m.in.): makijażowe trendy sezonu, stylizacje fryzur, personalizacja ubrań, strefa warkoczy oraz Insta spoty.
Wystartowała również Sephora Treasure Hunt – gra online w formie aplikacji PWA, w której przez 9 tygodni można zgarniać nagrody codziennie! Do wygrania m.in.:
- ponad 100 prezentów każdego dnia
- aż 50 000 nagród w całym czasie trwania gry – w tym bilety na koncerty, nagrody od polskich marek modowych, zestawy kosmetyków oraz kody rabatowe
- 4-dniowy wyjazd do Paryża dla dwóch osób na jedyne takie wydarzenie w branży – Sephoria
- bon o wartości 10 tys. zł na zakupy w Sephora.
Na trasie uwzględniono aż 5 miast:
- Łódź – 10-12 lipca | C.H. Manufaktura
- Hel – 18-20 lipca | Bulwary Nadmorskie
- Warszawę – 27–28 lipca | Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat”
- Kraków – 31 lipca-2 sierpnia | Galeria Krakowska
- Poznań – 7-9 sierpnia | Stary Browar
- Wrocław – 22-24 sierpnia | Hala Świebodzka.
Oszczędzaj i dbaj o planetę z L’Oréal
Pozostając w świecie kosmetyków – L’Oréal, światowy lider w branży kosmetycznej, przedstawił swoją pierwszą ogólnoświatową kampanię „Join the Refill Movement” obejmującą wiele marek i kategorii. Akcja łączy kultowe marki, w tym Yves Saint Laurent, Prada, Lancôme, La Roche-Posay, Kérastase, L’Oréal Professionnel i L’Oréal Paris, aby promować uzupełnianie kosmetyków jako pożądany rytuał pielęgnacyjny.
„Ta kampania łączy niektóre z naszych najbardziej kultowych marek, aby zaprosić konsumentów na całym świecie do przyłączenia się do ruchu Refill” – wyjaśnia Blanca Juti, dyrektor ds. korporacyjnych i zaangażowania w L’Oréal. „Chcielibyśmy, aby konsumenci na całym świecie przekonali się, jak łatwe i satysfakcjonujące jest przejście na wkłady i włączenie ich do swoich regularnych zabiegów kosmetycznych”.
Realizowane działania mają na celu także edukować konsumentów na temat prostoty i korzyści płynących z uzupełniania, zachęcając wszystkich do przyjęcia produktów wielokrotnego napełniania jako nowego standardu urody.
Co Polacy wiedzą i myślą o lesie?
To nie pierwszy raz, gdy mamy okazję wspomnieć o działaniach Lasów Państwowych, gdyż nieco ponad pół roku temu zachwyciła nas ich kampania „#Zabierz5zlasu” będąca apelem do grzybiarzy. Więcej przeczytacie o tym w 36. odcinku CDLN (https://www.labber.pl/creme-de-la-news-36/).
Tym razem postanowiono skupić się na pokazaniu, jak dezinformacja wpływa na środowisko. Pomyślelibyście, że aż 70% respondentów jest przekonanych, że powierzchnia lasów w Polsce maleje, podczas gdy tylko 11% uważa, że lasów przybywa. Tymczasem lesistość Polski stale rośnie. Aby walczyć z dezinformacją i jej wpływem na środowisko naturalne, powstała kampania „W gąszczu informacji. Nie błądź, sprawdzaj”.
– Skala mitów, fake newsów i dezinformacji na temat polskich lasów i przyrody jest zatrważająca. Narracja budowana wokół lasów i leśników, przedstawiająca nas jako działających na szkodę przyrody, zrobiła wiele złego. Najwyższy czas powiedzieć „stop” tej dezinformacji. To leśnicy dbają o polskie lasy. Dzięki temu jest ich coraz więcej i należą one do najbardziej zasobnych w Europie – tłumaczy Witold Koss, dyrektor generalny Lasów Państwowych.
W ramach prowadzonych działań:
- leśnicy przekazali do weryfikacji listę często powielanych twierdzeń – od tych dotyczących gospodarki leśnej po opinie na temat ochrony przyrody, suszy czy klimatu,
- stworzono stronę internetową poświęconą kampanii i zamieszczono na niej ankietę, w której każdy może napisać, z jakimi mitami na temat lasów spotyka się najczęściej. Takie działanie pomoże leśnikom i partnerom kampanii tworzyć rzetelne i zrozumiałe treści o lesie, klimacie i środowisku.
- powstał podcast „W gąszczu informacji” skupiający się na dezinformacji dotyczącej kwestii przyrodniczych.
Agencja abanana doceniona w prestiżowym raporcie
Niedawno ukazała się 15. edycja raportu Agencje Marketing Services i Agencje Digital 2025, a wśród firm docenionych przez badanych znalazła się agencja abanana będąca częścią Grupy Eura7!
Analiza, przeprowadzona metodą CAWI (online) w dniach od 3 marca do 3 kwietnia 2025 roku, potwierdziła silną pozycję abanana jako agencji typu „techcreative”, skutecznie wdrażającej rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI).
Klienci szczególnie wysoko ocenili abanana w obszarach:
- Zadowolenie ze współpracy – 4,7/5
- Zadowolenie z obsługi klienta – 4,7/5
- Wywiązywanie się z obietnic składanych podczas przetargów – 4,7/5
- Znajomość nowych mediów – 4,6/5
- Zrozumienie potrzeb klienta – 4,6/5
- Zadowolenie z kreacji i produkcji – 4,4/5.
Raport wskazał również obszary z potencjałem do dalszego rozwoju, takie jak skuteczność realizowanych projektów (4,3/5), wartość usług w stosunku do ceny (4,2/5), zadowolenie ze strategii, badań i analiz (4,0/5) oraz znajomość kategorii produktowej i jej sytuacji rynkowej (4,0/5).
„Raport Agencje Marketing Services i Agencje Digital traktujemy jako jedno z kluczowych narzędzi zarządczych – dostarcza nam on nie tylko syntetycznego obrazu satysfakcji klientów, ale przede wszystkim wartościowych danych, które wspierają podejmowanie decyzji na poziomie strategicznym. Dodatkowo, wdrażając wskaźnik Net Promoter Score (NPS) oraz prowadząc systematyczny, bezpośredni dialog z klientami, budujemy kulturę organizacyjną opartą na mierzalnej jakości, odpowiedzialności i elastyczności” – komentuje Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.
To dla nas ogromny zaszczyt i dowód na to, że ciężka praca zawsze popłaca!
Na zakończenie pozostaniemy w wątku GE7 – jak doskonale wiecie, przez cały okres wakacyjny potrwa przerwa w organizowanych przez nas webinarach. Nie chcąc Was jednak zostawić z niczym, pozwolimy sobie poniekąd wrócić do wspomnianych dziś BeautyBusa od Sephory oraz pionierskiej akcji L’Oréal i tym samym zaprosić do zapoznania się z przygotowanym przez naszych ekspertów bezpłatnym raportem „50 Inspirujących Marek Beauty na TikToku„.
Dlaczego warto się z nim zapoznać? Dzięki niemu:
- poznacie trendy i innowacje w komunikacji marek beauty, które możecie zaadaptować w swojej strategii marketingowej.
- zdobędziecie głębokie zrozumienie mechanizmów działania TikToka i sposobów angażowania społeczności.
- dowiecie się, jak wiodące marki budują silne relacje z klientami, wykorzystując unikalne możliwości TikToka.
Raport jest dostępny bezpłatnie na stronie internetowej https://lp.abanana.pl/TikTokRaport/. Życzymy owocnego zgłębiania tajników branży beauty na TikToku i do zobaczenia za tydzień!
Źródła:
- https://nowymarketing.pl/wakacje-jednego-dnia-stowarzyszenie-mali-bracia-ubogich-walczy-z-letnia-samotnoscia-i-wykluczeniem-seniorow/
- https://glow.pl/wydarzenia/w-polsce/sephora-beautybus-rusza-w-wakacyjna-trase-sprawdz-/
- https://www.adsoftheworld.com/campaigns/join-the-refill-movement
- https://nowymarketing.pl/w-gaszczu-informacji-nie-bladz-sprawdzaj-lasy-panstwowe-pokazuja-jak-dezinformacja-wplywa-na-srodowisko/
- https://grupaeura7.com/aktualnosci/abanana-wysokie-oceny-satysfakcji-klientow-wedlug-raportu-agencje-marketing-services-i-agencje-digital-2025