W polskich mediach publikujących newsy ze świata mediów oraz reklamy, raz po raz, pojawiają się newsy mówiące o tym, że dana agencja założyła sobie konto w którymś z serwisów mikroblogowych. Można rzec: WOW! To co powiecie o 107 followersach na Blip.pl?
Blip Eura7 działa od 29 stycznia 2009 roku. W tym czasie Eura7 znalazła się pod czujnym okiem 107 obserwujących. Miło wiedzieć, że ktoś może być ciekawy, co w danej chwili błąka nam się w myślach.
Przez Blip’a fajnie się rozmawia. Inaczej niż przez komunikatory internetowe, odmiennie niż gdzie indziej. System tagów ułatwia odnalezienie się w toczonych dyskusjach, a jest ich całkiem sporo. Co więcej, jak pokazują konkretne przykłady – również Eura7, na Blip’ie jest miejsce zarówno dla firm, jak i dla marek. Kłopot w tym, że konto w tym i w innych serwisach mikroblogowych nie powinno być wykorzystywane jako słup ogłoszeniowy. Tam ludzie chcą ze sobą rozmawiać, a nie w milczeniu czytać kolejne informacje prasowe, w większości na ten sam temat.
Wchodząc w interakcję ze społecznością Blip’a przekonaliśmy się, że mikroblogi słusznie narobiły jak dotąd tyle zamieszania w mediach (głównie Twitter). Testując osobiście ich funkcje i możliwości mamy nadzieję, że zdobędziemy konkretną wiedzę i doświadczenie, którą uzupełnimy dodatkowo nasze kompetencje w zakresie komunikacji poprzez social media.Zapraszamy zatem na Blip Eura7. :-)
Dziękujemy wszystkim z którymi mamy okazję rozmawiać, których wypowiedzi możemy śledzić i którzy sprawiają, że net jest coraz ciekawszy. :-)
Do pogadania!
P.S. Jeśli ktoś tutaj używa jednak Twitter’a to zapraszam do wymiany uprzejmości: http://twitter.com/Grzegorz_Skuza