Google Pixel staje się oficjalnym telefonem komórkowym National Women’s Soccer League

Google Pixel staje się oficjalnym telefonem komórkowym National Women's Soccer League

Google Pixel staje się oficjalnym telefonem komórkowym National Women's Soccer League

Google Pixel zostanie oficjalnym telefonem komórkowym National Women’s Soccer League (NWSL) w ramach wieloletniego partnerstwa. Telefon będzie również sponsorem prezentującym rozgrywki Play off i Mistrzostwa ligi.

W ramach tego partnerstwa Google wprowadza nowy program „Pitchside with Pixel”, który wykorzysta możliwości sztucznej inteligencji (AI) telefonu Pixel do tworzenia ekskluzywnych treści na potrzeby mediów społecznościowych.

Google będzie również sponsorem i organizatorem konkursu dla fanów ligi w Stanach Zjednoczonych, dającym szansę na udział w wyżej wspomnianym programie „Pitchside with Pixel” podczas meczu sezonowego. To kolejny krok giganta technologicznego we wspieraniu kobiet w sporcie.

Program Google skupi się na możliwościach sztucznej inteligencji Pixela. Będzie on wykorzystywał prawdziwych fanów NWSL oraz profesjonalnych twórców treści do tworzenia ekskluzywnych i kuluarowych materiałów społecznościowych podczas meczów ligi. Wybrane treści takie jak nagrania z tuneli, linii bocznych i konferencji prasowych, będą udostępniane na żywo na kanałach społecznościowych NWSL i Google.

„Pixel Google jako oficjalny telefon komórkowy ligi daje fanom NWSL dostęp do najlepszych funkcji Google, w tym wiodącego aparatu i technologii opartej na sztucznej inteligencji. Jesteśmy podekscytowani, że dzięki programowi »Pitchside with Pixel« fani będą mieli jeszcze więcej treści NWSL do oglądania i nowy sposób na nawiązanie kontaktu z ligą i między sobą” – powiedziała Kate Johnson, dyrektor globalnych partnerstw ds. marketingu sportowego, mediów i rozrywki w Google.

Wygląda na to, że Google Pixel uważa swoje możliwości sztucznej inteligencji za wyróżniającą cechę telefonu. Jest to podejście, które wykorzystuje wiele innych reklamodawców, starając się wykorzystać obecny szał na sztuczną inteligencję. W ostatniej reklamie telewizyjnej Google Pixel podczas Super Bowl LVIII pokazano, jak technologia ta może pomóc osobom niewidomym.

Sponsorowanie przez Google Pixel ligi NWSL jest częścią ogólnego trendu wśród reklamodawców, którzy coraz bardziej angażują się w sporty kobiece, zwłaszcza piłkę nożną kobiet, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów i mediów.

Inne działania giganta technologicznego na rzecz sportu kobiecego obejmują wieloletnie partnerstwo, rozpoczęte w 2021 roku, jako WNBA Changemaker dla ligi, mające na celu zwiększenie widoczności i pokrycia mediów sportowych kobiet. Google jest również globalnym partnerem koszykówki kobiecej podczas Mistrzostw Świata w koszykówce kobiet organizowanych przez Międzynarodową Federację Koszykówki (FIBA), a także ma partnerskie umowy marketingowe z drużynami kobiecymi związane z klubami piłkarskimi Arsenalu i Liverpoolu.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/google-pixel-official-mobile-phone-national-womens-soccer-league-ai-camera/707630/