X

Hugo Boss promuje nowe jeansy Hugo Blue na platformie gier online Roblox

Hugo Boss promuje nowe dżinsy Hugo Blue na platformie gier online Roblox

Niemiecki dom mody Hugo Boss postanowił wykorzystać popularną platformę gier online Roblox, aby promować swoją najnowszą linię jeansów. W ramach tej inicjatywy został stworzony wirtualny świat o nazwie Planet Hugo, w którym gracze mogą uczestniczyć w interaktywnych doświadczeniach związanych z modą.

Jednym z głównych elementów tej kampanii jest gra Hugo Fashion Match, która umożliwia graczom tworzenie i udostępnianie swoich własnych jeansowych stylizacji. Hugo Boss liczy na zaangażowanie młodych konsumentów, którzy są kluczową grupą docelową dla marki. Wirtualny świat na Robloxie daje partnerom takim jak Hugo Boss możliwość tworzenia spersonalizowanych doświadczeń, które klienci mogą eksplorować.

Gracze w Robloxie mają możliwość kontrolowania swoich awatarów, ubierania ich w różne stroje i uczestniczenia w różnych aktywnościach w grze, aby zdobywać nagrody. Wykorzystanie tej platformy pozwala Hugo Bossowi na wypuszczenie na rynek linii Hugo Blue, która inspirowana jest kulturą streetwearu i oferuje neutralne pod względem płci stylizacje bogate w jeans. Firma liczy na to, że cyfrowe podejście pomoże jej budować lojalność wśród trudno do osiągnięcia młodych konsumentów.

Decyzja Hugo Bossa o promowaniu swojej nowej linii jeansów poprzez kampanię związaną z grami odzwierciedla rosnącą presję, przed jaką stoi firma. Tego samego dnia, w którym ogłoszono Planet Hugo, akcje spółki gwałtownie spadły, po ostrzeżeniu, że Hugo Boss może nie osiągnąć swoich celów sprzedażowych na rok 2025. Inne ekskluzywne marki modowe takie jak Gucci, także zwracają się w stronę Robloxa, aby pozostać w czołówce technologicznej.

Roblox stara się również być większym miejscem docelowym dla handlu, co sprawia, że jest atrakcyjny dla partnerów takich jak Hugo Boss. W pierwszych trzech kwartałach roku 2023 w Robloxie sprzedano ponad 1,6 miliarda wirtualnych przedmiotów, co pokazuje potencjał rynku gier online jako platformy reklamowej.

Wprowadzenie linii Hugo Blue na Robloxie może być dla marki szansą na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Czy to pomoże w osiągnięciu celów sprzedażowych na rok 2025? Czas pokaże. W międzyczasie inne marki modowe także zastanawiają się, jak wykorzystać potencjał gier online jako narzędzia marketingowego.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/hugo-boss-roblox-luxury-metaverse-marketing/709595/