Ruszyła witryna internetowa Silesia Towers – centrum biurowego powstającego w ramach Silesia City Center. Silesia City Center stanowi jedną z największych inwestycji budowlanych w rejonie południowej Polski. Serwis ma stanowić przejrzyste źródło informacji na temat projektu.
Autorem serwisu www.silesia-towers.pl jest agencja interaktywna EURA7. Struktura i estetyka witryny ma stanowić odpowiednik nowoczesnej stylistyki Silesia Towers – ekskluzywnych biurowców, powstających w centrum Katowic. Projekt powstał w Pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates. Głównym inwestorem jest firma developerska TriGranit.
Witryna silesia-towers.pl to kolejny projekt EURA7 dla branży nieruchomości. Poprzednio agencja stworzyła serwis WWW centrum handlowego Bonarka City Center. EURA 7 pracuje nad realizacją kilku innych projektów dla klientów z branży nieruchomości, między innymi Echo Investment.
Internet jest o wiele tańszy od tradycyjnych środków przekazu, dając jednocześnie możliwość dotarcia do ściśle określonych grup odbiorców. Sieć oferuje mnóstwo narzędzi, które pozwalają zoptymalizować promocję pod kątem konkretnej inwestycji. W Internecie można stworzyć serwis WWW produktu lub inwestycji, korzystać z reklamy bannerowej, jak również z narzędzi marketingu szeptanego. Reklama internetowa jest dzięki temu szczególnie atrakcyjna dla firm z branży nieruchomości.
Promocja w wirtualnej rzeczywistości może wyraźnie zwiększyć zyski firm developerskich. Internet usprawnia komunikację z klientem, co powoduje wzrost sprzedaży. Świadomość wymiernych korzyści motywuje firmy z branży nieruchomości do podejmowania współpracy z agencjami interaktywnymi. – komentuje Łukasz Wołek, Managing Director EURA7.
Jakie są Wasze opinie na temat witryny www.silesia-towers.pl . Czy właśnie tak powinna wyglądać strona WWW nowoczesnej inwestycji budowlanej? Jakie są Waszym zdaniem najskuteczniejsze sposoby reklamy nieruchomości w Internecie? Zapraszam do dyskusji.