X

Już za kilkanaście dni czwarty Internet ASAP open i krakowski Marketing Fuck-up Festival, czyli „Czy marketing ma wakacje?”

We wtorek 18 czerwca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz czwarty Internet ASAP open* skierowany  przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.

Okres wakacji to dla jednych czas odpoczynku, a dla drugich wytężonej pracy, niesamowitych akcji promocyjnych, samplingowych i finalnie: sprzedażowych. Jak przygotowują się do niego najwięksi? O tym dowiecie się już 18 czerwca, a swoją wiedzą podzielą się: Karolina Biedrzycka i Tomasz Czwartkiewicz z Wisły Kraków SA, Bartosz Dziedzic z Abanana, Katarzyna Wabik z Revolut oraz Maciej Grzyb z Krakow.pl.

Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.


Agenda spotkania:

  • 18:30 – 18:50
    Wakacje? Tylko dla wybranych
    Prowadzący: Bartosz Dziedzic, PR Abanana

  • 18:50 – 19:20
    Najważniejszy mecz przed rozpoczęciem sezonu
    Prowadzący: Bartosz Dziedzic, PR Abanana
    Goście:
    Karolina Biedrzycka, Rzecznik Prasowy Wisły Kraków SA
    Tomasz Czwartkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Wisły Kraków SA

  • 19:20 – 19:40
    Rewolucyjne podejście do tematu wakacji
    Prowadzący: Katarzyna Wabik, City Community Manager Revolut

  • 19:40 – 20:10
    Czy Kraków potrzebuje jeszcze promocji?
    Prowadzący: Maks Michalczak, PR Manager Abanana
    Gość: Maciej Grzyb, Redaktor naczelny w Krakow.pl i telewizja.krakow.pl

  • 20:10
    Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!

Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

Partner wydarzenia: Revolut
Patron medialny: Marketing przy Kawie

– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7

*Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na nasze wykłady na Facebooku i udostępnią publicznie wydarzenie, dodając hashtag #asapopen4, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.