Kampania marketingowa Otto Group o nazwie „Zawsze nowość” koncentruje się na ciągłych zmianach w dziedzinie zakupów, podkreślając jednocześnie, że ludzie nie zmieniają się aż tak bardzo. Wykorzystując sztuczną inteligencję, kampania tworzy innowacyjne wideo, które przemawia do klientów.
W ramach kampanii młodzi mężczyźni przygotowujący się na randkę zostali przedstawieni jako koncepcja ponadczasowa, istniejąca już od lat 90. XX wieku i nadal popularna. Przekazuje to ideę, że mimo postępu technologicznego, pewne rzeczy i wartości pozostają niezmienne.
Wkrótce Otto Group będzie miała nowego dyrektora generalnego – Petrę Scharner-Wolff, która obecnie pełni funkcję dyrektora finansowego. Przejście na to stanowisko jest wynikiem jej sukcesów i umiejętności zarządzania. Tym samym, Benjamin Otto zdecydował się również wziąć większą odpowiedzialność w firmie, próbując przejąć pewne obowiązki po swoim ojcu, Michaelu Otto.
W przyszłości Otto Group oczekuje znaczącego sukcesu w handlu elektronicznym, mimo konkurencji ze strony firmy Temu, agresywnego konkurenta na niemieckim rynku internetowym. Zarząd pozostaje niewzruszony tą konkurencją, mając nadzieję na dalszy wzrost i rozwój.
Coroczne targi marketingu cyfrowego Dmexco odbędą się we wrześniu 2024 roku w Kolonii. Tegoroczna edycja targów ma za zadanie zainspirować branżę do kreatywnego wykorzystania nowych technologii. Będzie to doskonała okazja dla przedsiębiorców, marketerów i ekspertów do spotkań, wymiany doświadczeń oraz zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów i innowacji w dziedzinie marketingu cyfrowego.
Źródło: Horizont.net