X

MLG: Mikroinfluencerzy w strategii marketingowo-sprzedażowej

W najnowszym odcinku Marketingu ludzkim głosem Maks Michalczak rozmawia z Moniką Serwińską, specjalistką PR i twórczynią treści w Grupie Eura7. Monika odpowiada za skuteczne kampanie marek takich jak Sokoliki Sokołów czy Skawa Wadowice, które z powodzeniem zaistniały w mediach społecznościowych.

Odcinek odpowiada na kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy marketer i przedsiębiorca planujący współpracę z influencerami:

  • Dlaczego mikroinfluencerzy sprzedają skuteczniej niż celebryci?
  • Jak wygląda współpraca z influencerem od pierwszego kontaktu po analizę efektów?
  • Czym różnią się kampanie na TikToku i Instagramie?
  • Jak unikać błędów i weryfikować twórców, by nie przepalić budżetu?
  • Jakie formaty contentu działają najlepiej – recenzje, konkursy, unboxingi?

Dane są jednoznaczne:

  • ROAS na poziomie 12 razy wyższym niż koszty
  • 92% odbiorców ufa rekomendacjom mikroinfluencerów bardziej niż reklamom
  • Średni poziom zaangażowania: nawet 7 procent
  • TikTok i Instagram to dziś dwa filary skutecznej strategii digitalowej

To nie jest rozmowa o zasięgach. To konkretna mapa działania: jak dobrać odpowiednich twórców, jak prowadzić negocjacje i jak mierzyć wyniki. Dla marketingu, który przekłada się na realne efekty.

Pobierz dodatkowy raport: lp.abanana.pl/TikTokRaport

Organizatorem podcastu Marketing Ludzkim Głosem jest zespół technologiczno-marketingowej Grupy Eura7, do której należą:

Skontaktuj się z nami. Możemy porozmawiać o następujących obszarach współpracy:
  • pracuj w Grupie Eura7
  • uzyskaj ofertę od Grupy Eura7
  • zostań dostawcą Grupy Eura7
  • stwórzmy razem nowy biznes
Łukasz Wołek, CEO
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680