X

Pizza Hut łagodzi ból po zakochaniu na Walentynki

Pizza Hut łagodzi ból po zakochaniu na Walentynki

Nie znoszę Cię wystarczająco, aby wypróbować nową pizzę od Pizza Hut. Pod tym hasłem sieć pizzerii wprowadza do swojej oferty „Goodbye Pies” – specjalną promocję na Walentynki, która przeznaczona jest dla osób planujących zakończyć swoje związki tuż przed tym romantycznym dniem.

Oferując swoją nową Hot Honey pizzę, Pizza Hut postanowiło odnieść się do faktu, że Walentynki, pomimo swojej romantycznej reputacji, są pełne rozstań – aż 45% ludzi uważa, że lepiej zakończyć związek przed tym świętem, jak wynika z danych podanych w szczegółach oferty. Również wtorek przed Walentynkami – dzień, w którym zaczyna się kampania Pizza Hut – jest znany jako „Red Tuesday”, czyli dzień, w którym najczęściej dochodzi do rozstań w ciągu roku.


Pizza Hut, chcąc pomóc klientom uniknąć niezręcznej rozmowy o rozstaniu, wprowadza ofertę „Goodbye Pies”. Klienci mogą wejść na stronę GoodbyePies.com, aby wysłać darmową pizzę do przyszłego ex. W ramach oferty, pizza dostarczana jest w specjalnych pudełkach z prostym przekazem, na której górze jest miejsce na dopisanie imienia przyszłego ex.

Oferta dostępna jest tylko w wybranych lokalizacjach w trzech miastach – Nowym Jorku, Chicago i Miami – które są „notorycznie znane z załamań serc”, jak wskazuje informacja prasowa. Dla klientów spoza tych rynków Pizza Hut przygotowała alternatywę – napisze za nich wiadomość z informacją o rozstaniu, która zawiera również link do karty podarunkowej.

Nowa oferta „Goodbye Pies” jest częścią kampanii reklamowej „Pizza wHut!?”, która jest realizowana w całym kraju. Pizza Hut kontynuuje w ten sposób swoje starania o budowanie silniejszych relacji z klientami poprzez twórcze użycie technologii mobilnych.