Nowy tydzień przyniósł ze sobą kolejne spotkanie działu kreacji a co za tym idzie również i następną porcję newsów, które przyciągnęły naszą uwagę.
Tym razem kilka słów o nowościach na Instagramie, biznesowych poczynaniach głównych polskich influencerów i kontrowersyjnych działaniach zarządu potentata branży spożywczej. Nie zabraknie również ciekawostek stricte skierowanych do płci pięknej oraz miłośników zwierząt!
Współpraca Ekipy Friza i Dooti donuts
Na półkach sklepów sieci Biedronka 28.03. pojawiły się słodkości stworzone we współpracy z grupą krakowskich influencerów. Po zeszytach, lodach i napojach gazowanych przyszła pora na kolejny krok popularnej w całym kraju Ekipy – współpraca z Dooti donuts. Donuty są szeroko promowane w Internecie i już teraz – na samym początku akcji – możemy z przekonaniem stwierdzić, że kolaboracja cieszy się dużą popularnością.
Instagram wprowadza kolejną naklejkę
Udostępniona została nowa naklejka ,,zaplanowano”, która (jak na razie) dostępna jest tylko dla niektórych użytkowników. Klikając w odpowiedni przycisk, dostaniemy możliwość umieszczenia linku oraz daty wydarzenia, do której aplikacja będzie odliczała czas. Z założenia ma to ułatwić tworzenie treści użytkownikom, ale także pomóc zmaksymalizować zaangażowanie odbiorców. A Wy macie już dostęp do nowej opcji?
Pracownicy polskiego oddziału szwajcarskiego przedsiębiorstwa dostali niecodzienne instrukcje od prezesa firmy. Artur Jankowski, bo o nim mowa, udzielił instrukcji, jak pracownicy powinni odpowiadać na obraźliwe komentarze pod adresem marki. Hejt w Internecie ma związek z faktem, że firma Nestle (posiadająca również marki: Winiary, KitKat, Lion, Nescafe itd.) przez długi czas nie wycofywała się z rynku rosyjskiego. Zarząd poinstruował pracowników, aby ci nie odpowiadali na obraźliwe komentarze oraz unikali udziału w internetowych dyskusjach. Dalsze instrukcje odnoszą się do obraźliwych treści, które należy usuwać a ich autorów blokować.
Pierwsze takie miejsce w Internecie dla wielbicieli zwierząt
Deor – startup wyspecjalizowany w branży zwierzęcej, startuje ze stroną dedykowaną posiadaczom pupili. Zwierzęcy marketplace będzie oferował artykuły zoologiczne znajdujące się w asortymencie wielu sklepów i producentów. Posiadacze zwierząt kupią w jednym miejscu wszystkie niezbędne produkty, bez konieczności przemieszczania się pomiędzy stronami. Wpłynie to na ich komfort oraz zwiększenie sprzedaży producentów korzystających z oferty marketplace.
Panowie NIEmile widziani, czyli taksówki tylko dla kobiet
Aplikacja Free Now wprowadza nową usługę “Dla niej”, która jest dedykowana kobietom. Dzięki niej żeńska część użytkowników może zamówić taksówkę prowadzoną przez kobietę. Wszystko po to, żeby klientki czuły się bezpiecznie i komfortowo w trakcie przejazdu. Dodatkową misją jest promocja zawodu kierowczyń, również wśród Ukrainek, które poszukują pracy w naszym kraju. Aplikacja testuje już nową funkcję w Trójmieście.