X

Sukces skutecznego PR! Marka Remington wyróżniona tytułem Dobra Marka 2016

Remington po raz kolejny zdobył tytuł Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma, w kategorii Urządzenia do stylizacji włosów. Działania ciągłe z zakresu PR prowadzi agencja Abanana Advertising.

Redakcja Forum Biznesu oraz Biznes Trendy już po raz siódmy przeprowadziły badania konsumenckie (pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN) mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności brandów w poszczególnych kategoriach.

Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, stopień zaufania konsumentów.

Metodologia badań

Badania realizowane były metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI), na próbie 1000 osób.

Badani byli proszeni o podanie w danej kategorii nazwy jednej marki, którą uważają za godną zaufania (określającą dobre jakościowo produkty), niekoniecznie taką, której używali.

O przyznaniu nagrody konkretnej marce decydowała zarówno liczba głosów, którą marka uzyskała w badaniu, jak również pozyskane informacje na temat danej marki.

Pozycja rynkowa marki, jej siła, były analizowane przez redakcyjny Dział Badań i Analiz Rynku a także na bazie dostępnych informacji w Internecie, prasy ogólnopolskiej i branżowej, informacji pozyskanych z ogólnodostępnych źródeł.

Marka Remington została w tych badaniach wysoko oceniona, dlatego organizator – Redakcja Forum Biznesu wyróżnił ją tytułem Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii Urządzenia do stylizacji włosów.

Abanana Advertising od października 2015 prowadzi działania ciągłe z zakresu PR dla marki. Agencja prowadziła m.in. komunikację związaną z konkursem Gotowi z Remingtonem oraz Szkockie Wyzwanie. Utrzymuje relacje z dziennikarzami oraz blogerami, reżyseruje unboxingi.

Kategorie: Doświadczenia