Cykl szkoleniowych śniadań marketingowych i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP, organizowany w maju tego roku, odniósł duży sukces. Agencja Eura7 wraz ze swoimi Partnerami przygotowała w Nowym Sączu i Katowicach kolejne spotkania o tym profilu. Tym razem podejmiemy wspólnie temat: Social Media, influencer marketing oraz aspekty prawne.
Jak współpracować z influencerami, żeby odnieść sukces i trafić do klienta? Dobra osobiste w biznesie, czyli jak skutecznie chronić wizerunek? Dlaczego rejestrować znak towarowy? Tego i wiele więcej dowiemy się już w październiku.
Dokonamy wspólnie analizy i podsumowania kampanii reklamowych, m.in. w oparciu o zasięg i interakcje Facebook oraz Instagram, bazując na konkretnych przykładach.
Najbliższe śniadania marketingowe, poświęcone powyższym zagadnieniom, odbędą się 4 października w Nowym Sączu, 11 października w Katowicach.
Planowana tematyka spotkań:
Współpraca marki z influencerami okiem agencji interaktywnej – prelegent: Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana;
Podsumowanie kampanii reklamowych na bazie zasięgów i interakcji Facebook i Instagram – case study – prelegent: Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media;
Prawo w mediach społecznościowych – case study – prelegent: Marek Suchan, Adwokat w Pilch Piotrowski i Partnerzy, Adwokacka spółka partnerska.
Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty. Śniadania odbywają się od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.
Co w marketingu piszczy?
Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. „Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że członkostwo to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, postanowiliśmy opuścić IAB i inicjować swoje przedsięwzięcia z korzyścią dla nas i naszych Klientów. Pierwszy cykl śniadań w wyżej wymienionych miastach był na tyle dużym sukcesem, że wracamy tam z kolejną porcją wiedzy i doświadczenia, którą chcemy się podzielić” – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7.
Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się tutaj.