X

Case study: Obsessyjnie Zakochani. Akcja walentynkowa dla Obsessive.

Przygotowaliśmy akcję dla marki bielizny erotycznej Obsessive. Połączyliśmy działania online i offline, inspirując pary do kreatywnego spędzenia wspólnego czasu.

CEL: Wzmocnienie wizerunku marki. Wywołanie w uczestnikach akcji pozytywnych emocji, które skojarzą produkt z przeżywaniem szczęśliwych chwil dwojga kochających się ludzi.

ROZWIĄZANIE:

W okresie walentynkowym, od 03.02 do 20.02.2014 r zachęcaliśmy pary do zrobienia sobie wspólnego zdjęcia w specjalnej fotobudce. Budka znajdowała się w Cinema City Bonarka i była obrandowana akcją oraz logo Obsessive.

Do dyspozycji uczestników eventu udostępnione były zabawne gadżety Obsessive tj. czapka policjanta, kajdanki, królicze uszy, kowbojski kapelusz czy stetoskop. Zdjęcia były natychmiast drukowane i wręczane parze. Wspólne pozowanie i wygłupy w przebraniach zostały utrwalone na ukrytej kamerze, zamieszczonej wewnątrz fotobudki.

Po zaakceptowaniu przez uczestnika regulaminu, każde zrobione zdjęcie brało udział w konkursie, opublikowane na specjalnie stworzonym landing page’u akcji. Konkurs rozstrzygany był przez jury oraz głosami internautów.

Akcja prowadzona była równolegle w sieci, tak aby dotrzeć do wszystkich osób, bez względu na ich lokalizację. Zachęcaliśmy pary aby przy pomocy kamerki internetowej wysyłały swoje wspólne zdjęcia. Wykluczyliśmy opcję ładowania zdjęć z dysku, tak aby każda z par miała równe szanse- bez względu na użyty sprzęt fotograficzny i umiejętności retuszu.

EFEKTY:

Stworzyliśmy film, będący kompilacją ujęć z fotobudki o potencjale viralowym, z wyraźnie oznaczonym brandem Obsessive. Pokazanie w klipie par w różnym wieku i o różnym temperamencie pozwoliło oswoić się z bielizną erotyczną, a rozdane bony zachęciły do pierwszego zakupu, który zwykle stanowi największą barierę tego typu klientów.

Kategorie: Case Studies
Tagi: obsessive