Case Studies

Case study: Obsessyjnie Zakochani. Akcja walentynkowa dla Obsessive.

Przygotowaliśmy akcję dla marki bielizny erotycznej Obsessive. Połączyliśmy działania online i offline, inspirując pary do kreatywnego spędzenia wspólnego czasu.

obsesse

CEL: Wzmocnienie wizerunku marki. Wywołanie w uczestnikach akcji pozytywnych emocji, które skojarzą produkt z przeżywaniem szczęśliwych chwil dwojga kochających się ludzi.

ROZWIĄZANIE: 

W okresie walentynkowym, od 03.02 do 20.02.2014 r zachęcaliśmy pary do zrobienia sobie wspólnego zdjęcia w specjalnej fotobudce. Budka znajdowała się w Cinema City Bonarka i była obrandowana akcją oraz logo Obsessive.

Do dyspozycji uczestników eventu udostępnione były zabawne gadżety Obsessive tj. czapka policjanta, kajdanki, królicze uszy, kowbojski kapelusz czy stetoskop. Zdjęcia były natychmiast drukowane i wręczane parze. Wspólne pozowanie i wygłupy w przebraniach zostały utrwalone na ukrytej kamerze, zamieszczonej wewnątrz fotobudki.

Po zaakceptowaniu przez uczestnika regulaminu, każde zrobione zdjęcie brało udział w konkursie, opublikowane na specjalnie stworzonym landing page’u akcji. Konkurs rozstrzygany był przez jury oraz głosami internautów.

Akcja prowadzona była równolegle w sieci, tak aby dotrzeć do wszystkich osób, bez względu na ich lokalizację. Zachęcaliśmy pary aby przy pomocy kamerki internetowej wysyłały swoje wspólne zdjęcia. Wykluczyliśmy opcję ładowania zdjęć z dysku, tak aby każda z par miała równe szanse- bez względu na użyty sprzęt fotograficzny i umiejętności retuszu.

EFEKTY:

Stworzyliśmy film, będący kompilacją ujęć z fotobudki o potencjale viralowym, z wyraźnie oznaczonym brandem Obsessive. Pokazanie w klipie par w różnym wieku i o różnym temperamencie pozwoliło oswoić się z bielizną erotyczną, a rozdane bony zachęciły do pierwszego zakupu, który zwykle stanowi największą barierę tego typu klientów.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL