Case Studies, Inspirujące Kampanie, Omówienia projektów, Public Relations, Reklama, Spoty reklamowe

Jaka będzie Twoja przyszłość za 30 lat?

Przyszłość – nieznana, niepewna, zawsze z nadzieją na lepsze. Każdy wyobraża ją sobie inaczej, ale każdy już wie, że codzienność będzie mocno osadzona w najnowocześniejszych technologiach. Nawet staruszek, którego wnuk uczy cierpliwie korzystać z telefonu komórkowego.  Wielbiciele literatury Lema są zachwyceni, oni w świecie robotów i futurologicznych nowinek czują się doskonale. Inni wyobrażenia o postępie cywilizacyjnym czerpią z hollywoodzkich produkcji filmowych. Niezwykle skomplikowane rozwiązania technologiczne dla większości są zbyt zawiłe, by je zgłębiać, ale na tyle przydatne, by z nich korzystać. Korzystać trzeba mądrze. Czy jesteś w stanie to zrobić, w świecie urządzeń i gadżetów, które za nas myślą, liczą, pamiętają?

Odpowiedź daje Groupama z siedzibą w Paryżu, czyli jeden z największych ubezpieczycieli na świecie. W jednej z węgierskich galerii handlowych (Węgry to jeden z rynków, gdzie obecna jest Groupama) zbudowano specjalne stoisko, które swoim wyglądem zachęcało do odbycia – dzięki technologii VR – podróży w kosmiczną przyszłość świata.

Jakież było zdziwienie osób, które wzięły udział w eksperymencie, gdy zobaczyły, że za 30 lat ich przyszłość, to nie dom naszpikowany najnowocześniejszą elektroniką, a mieszkanie przypominające wystrojem te z lat osiemdziesiątych, z niemal pustą lodówką. Z czego wynikała taka wizja? Według Groupama z prostej przyczyny: młodzi ludzie nie dbają o swoją przyszłość, o swoje finanse. Unaocznieniem tego faktu jest listonosz, który przynosi naszym bohaterom emeryturę w wysokości 65 300 forintów, czyli około 900 zł, dziwiąc się jednocześnie, w jaki sposób można przeżyć za tak małą sumę.

Jak opowiedziano tę przygnębiającą w skutkach historię, jak wyglądała reklama przygotowana przez Groupama Biztosító, i jakie były reakcje osób, które wzięły udział w tym doświadczeniu? Czy uzyskano odpowiedni efekt?

Przekonajcie się sami!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL