Abanana, Doświadczenia, Najnowsze, Omówienia projektów

Otwórz się na najlepsze – kampania reklamowa dla DAKO od Abanana

Wiosna to jeden z najgorętszych okresów roku w branży budowlanej. Z myślą o dotarciu do klientów i inwestorów poszukujących kompleksowej stolarki firma DAKO przygotowała kampanię reklamową realizowaną przez agencję Abanana. Działania będą prowadzone od kwietnia do końca 2022 roku oraz w najważniejszych kanałach komunikacji marketingowej.

Motywem przewodnim całej kampanii jest hasło „Otwórz się na najlepsze” i spot reklamowy stworzony przez Abanana oraz dom produkcyjny „Muchas Gracias”. Działania reklamowe prowadzone będą w kanałach własnych marki, w tym mediach społecznościowych, a także w serwisach największych wydawców internetowych, VOD oraz w portalach branżowych. Za działania mediowe odpowiada hi GRUPA.

„Naszym założeniem było przygotowanie takiej kampanii, która pozwoli zrealizować kilka zakładanych celów. Chcemy dotrzeć do nowych potencjalnych klientów marki, zwiększyć jej świadomość wśród szerokiej grupy odbiorców, ale również zbudować wizerunek produktów najwyższej jakości. Aby uwypuklić finalny efekt, razem z naszymi partnerami Muchas Gracias oraz hi GRUPA, realizujemy kompleksową obsługę z zakresu strategii, kreacji i mediów, konsorcyjnie odpowiadając za cały projekt” – twierdzi Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana.

Anna Studzińska, Dyrektor Marketingu DAKO, dodaje: „Agencji postawiliśmy za zadanie prezentację naszej kompleksowej oferty, jakości produktów i powiązania ich ze światem emocji, jakie w ludziach rodzi inwestycja we własne mieszkanie czy dom. Przyznaję, że finalny materiał video, a także treści zaplanowane w ramach działań 360 stopni, są bliskie nam i wartościom, którymi kierujemy się od lat, tworząc produkty doceniane przez całe pokolenia naszych Klientów”.

„Opowiadamy historię o tym, że wykończenie domu, nowoczesne i estetyczne, pozwala otwierać się ludziom w życiu tylko na to, co najlepsze. Wiemy, że Klienci, budując dom, są w ważnym momencie decyzyjnym. Inwestują w swoje miejsce na ziemi, aktywnie poszukują wiedzy i porad dotyczących wyboru elementów wykończenia domu – zarówno online, jak i offline. Przyciągamy ich uwagę emocjami, bo właśnie emocje – obok budżetu – są tym, co klienci marki wydatkują, podejmując decyzje zakupowe” – mówi Monika Piasecka, Senior Strategy Planner Abanana.

Emocje, ale nie tylko, wybrzmią również w social mediach marki. Agata Kieloch, Account Manager Abanana, odpowiedzialna za realizację zadań po stronie agencji podsumowuje: „Działania contentowe w serwisach społecznościowych skupią się wokół inspiracji, edukacji i porad, ale przybliżymy również konsumentom informacje o firmie. Tym samym plan działania dla DAKO zostanie zrealizowany w duchu storytellingu, co w sposób efektywny przełoży się na odbiór działań przez klientów”.

Zaangażowani w projekt:

  • Marcin Andruchów, Executive Producer, Muchas Gracias
  • Aleksandra Białk, Production Designer, Muchas Gracias
  • Arkadiusz Pszczółkowski, Chief Operating Officer, hi GRUPA
  • Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
  • Piotr Serafin, Graphic Designer, Abanana
  • Jolanta Przetaczek, Social Media Manager, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL