Artykuły, Ciekawostki branżowe, Top 5, Viscale

Jak wspierać środowisko i angażować klientów, czyli o zrównoważonych programach lojalnościowych

W dzisiejszym świecie coraz więcej firm dostrzega potrzebę podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. W związku z tym przyszedł czas na zaangażowanie programów lojalnościowych, które mogą odegrać istotną rolę w aktywizacji klientów i wspieraniu środowiska w ramach odpowiedzialności społecznej. Możliwości oferowane przez lojalność konsumencką są ogromne, dlatego firmy mogą wykorzystać ten potencjał w szczytnym celu. Jeśli zastanawiał@ś się nad możliwościami tworzenia zrównoważonych programów lojalnościowych, które nie tylko zachęcają klientów do częstszych zakupów, ale także przyczyniają się do ochrony naszej planety – jesteś w odpowiednim miejscu!

1. Nagradzanie zrównoważonych działań klientów

Wprowadź w programie lojalnościowym możliwość nagradzania klientów za podejmowanie wyborów służących środowisku. Może to przyjąć postać zachęcania ich do zakupów produktów ekologicznych, recyklingu, redukcji zużycia plastiku lub korzystania z eko-przyjaznych opcji dostawy. Takie zachowania można premiować dodatkową ilością punktów lojalnościowych lub ekskluzywnymi ofertami, które nie generują dużych kosztów, a dla klientów dbających o ekologię mogą stanowić motywację do działania oraz nagrodę w jednym!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x