Łukasz Wołek

CEO

Założyciel i CEO agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana. Pracował dla takich marek jak Beskidzkie, Marwit, Gellwe, Góralki, Verbena, Hugo Boss. Pomysłodawca cyklu konferencji oraz warsztatów Internet ASAP, czyli organizowanych od 2012 roku spotkań umożliwiających wymianę doświadczeń dla osób z branży marketingowej. Pasjonat mediów społecznościowych, a w szczególności serwisu Instagram. Od 17 lat związany z branżą reklamową.

Maks Michalczak

PR Manager

Specjalizuje się w komunikacji medialnej. Dołączył do agencji Abanana z Ekstraklasy SA, gdzie odpowiadał za komunikację z mediami sportowymi. Wcześniej przez dziewięć lat pracował w Wiśle Kraków SA. W krakowskim klubie zajmował stanowisko rzecznika prasowego, kierował pracą Biura Prasowego, współpracował z dziennikarzami lokalnych i ogólnopolskich mediów, odpowiadając za politykę informacyjną klubu. Pracował dla takich marek jak adidas, EA Sports, nc+, Oshee, Tele-Fonika, Totolotek SA, Tyskie, Volvo.

Bartosz Dziedzic

Junior PR Specialist

Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Paweł Moś

Junior Content Specialist

Specjalizuje się w tekście i języku. Chętniej wypisuje niż wygaduje. Ma na swoim koncie publikacje związane z technologiami mobilnymi i sztuką współczesną. Szerokie spektrum zainteresowań od kultury wysokiej po nowe media zawdzięcza wykształceniu filologicznemu, w którym znalazło się miejsce dla kulturoznawstwa i krótki romans z kognitywistyką. W Abanana stuka w klawiaturę i krzywi się nad tekstami. Po powrocie do domu w głośniczku przygrywa mu Ellington i Debussy. Mało sypia od kiedy przyjął pod swój dach puszystą kotkę, drapiącą go nocą po stopach.

Karolina Łachman

Junior Researcher

W Abananie zajmuje się analizą danych, badań oraz zdobywaniem wszelkiego rodzaju potrzebnych informacji. Dziennikarskie wykształcenie nie pozwoliło jednak o sobie zapomnieć, dlatego znalazła się też w redakcji Labbera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w środowisku mediów lokalnych i organizacji non-profit. Pracowała w krakowskim oddziale Radia ZET, najpierw jako reporter newsowy, a później tworząc materiały radiowe dla różnych marek i lokalnych wydarzeń, we współpracy z działem marketingu i promocji. W życiu zawsze stara się mieć „plan B”. Kocha wszystkie zwierzęta świata, ale największą jej pasją od dzieciństwa są konie.

Serwis Labber.pl tworzony jest przez grupę ekspertów, w oparciu o doświadczenia zdobyte m.in. podczas realizacji projektów powierzonych agencji Eura7 i Abanana.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.