Abanana, Case Studies, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Eura7, Facebook, Hashlovers, Instagram, Kampanie reklamowe, labber.pl - ogólne, Media społecznościowe, Omówienia projektów, Public Relations, Reklama, Snapchat, Social media, Top 5, Z życia firmy eura7

2017 w kalejdoskopie. Podsumowanie roku w Abanana

To był rok zmian i rozwoju. Współpraca ze znanymi, dużymi markami znacząco wpłynęła na dynamizację pracy agencji, a w konsekwencji na poszerzenie Abananowej kadry wraz z początkiem 2018 roku. Oto zestawienie naszych największych projektów i przedsięwzięć, podejmowanych lub kontynuowanych w ubiegłych dwunastu miesiącach marketingowej specjalizacji.

Kontynuowaliśmy współpracę z Góralkami. Naszymi akcjami w ramach kampanii pozyskaliśmy 1500 znajomych dla profilu @goralkipolska na Snapchacie w ciągu zaledwie 3 tygodni.

Ponad 100 influencerom osłodziliśmy dzień w związku z promocją nowego produktu w portfolio marki Góralki – CIACHO. Wraz z zapasem ciastek wybrane osoby otrzymały także atrakcyjne gadżety! Dotarła do nas dostawa gier Memory, które zaprojektowaliśmy dla marki Góralki, zwycięzcy zorganizowanego przez nas konkursu mogli je wygrać!

Nordic – Arctic Food dołączył do grona naszych klientów. Od października wspieramy markę w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube!

Dla Verbeny, z którą współpracujemy już bardzo długo, przygotowaliśmy tym razem kalendarze na 2018 rok. Z rysunkami pełnymi optymizmu, autorstwa naszej utalentowanej Wiktorii, każdy poniedziałek będzie słodszy i energetyczny, a relaksujący klimat weekendu pozostanie z Wami dłużej!

Czym byłaby marka Faber-Castell gdyby nie artyści? :) Znaleźliśmy sposób, aby ich docenić i dodatkowo zaangażować! Art up! to szereg kreatywnych wyzwań artystycznych dla ludzi sztuki. Zapraszamy użytkowników Facebooka, Instagrama oraz blogerów, aby się z nimi zmierzyli.

Jeden z największych operatorów promowych – Stena Line Polska – jest naszym klientem od wielu lat. Zrealizowaliśmy razem sporo projektów, a nad “Skandynawia dla aktywnych” w dalszym ciągu pracujemy.

Po latach znowu działamy wspólnie z marką Beskidzkie! Tym razem przy organizacji konkursu, w którym nagrodami były bilety na kultowy Life Festival Oświęcim.

Rozszerzając kompetencje, zorganizowaliśmy loterię dla marki EKOPLON. Byliśmy odpowiedzialni za koncepcję kreatywną, projekty graficzne, jak i kompleksową obsługę marketingową akcji. Dzięki wsparciu Eura7 przygotowaliśmy nowoczesny landing page oraz zintegrowaliśmy trzy kanały zbierania zgłoszeń: www, SMS i wysyłanych pocztą tradycyjną.

Dla Uwielbiam.pl wyprodukowaliśmy, we współpracy z F4Studio, kilkadziesiąt filmów wideo z przepisami. Jesteście ciekawi jak wyszło? Oto tylko jeden z wielu przykładów:

Naszym klientem stał się także lider rynku w branży podłóg – Komfort. Abanana firmuje jego spot reklamowy – duże przedsięwzięcie, którego organizację rozpoczęliśmy tuż przed świętami Bożego Narodzenia, czyli w czasie mocno ograniczonej dostępności i dyspozycyjności ludzi, któż bowiem wtedy myśli o pracy?! A my musieliśmy wybrać aż dziewięciu aktorów spełniających oczekiwania nasze oraz klienta i przygotować siedem scen w różnych lokalizacjach, w których trzeba było ułożyć podłogi firmy. Słowem, majstersztyk kreacyjny i logistyczny. Sprostaliśmy wspólnie z domem produkcyjnym Imperia Film z Krakowa, którego zespół odpowiadał za realizację spotu.

W nowym roku nie zwalniamy tempa, zatrudniamy już 40 osób, a w naszym grafiku robi się tłoczno, o szczegółach powiadomimy w przyszłorocznym raporcie. Życzymy sobie tak owocnych projektów jak dotychczas, wspaniałych, satysfakcjonujących wspomnień ze współpracy z naszymi klientami i coraz obfitszych w spektakularne sukcesy podsumowań!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL