Najlepsze historie zaczynają się od dobrego briefu! Damska część zespołu kreacji krzyknęła z radości na widok zadań, jakie postawił przed nami klient. Zabraliśmy się do pracy, aby stworzyć zapadający w pamięć spot reklamowy. Nawiązanie do filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya nie ograniczało się jedynie do daty premiery. Podstawowym celem było dotarcie bezpośrednio do grupy docelowej marki. Weekend 13-15 lutego 2015 roku okazał się idealną okazją do przedstawienia niezwykle romantycznego oblicza Obsessive lingerie&more konsumentkom.
Scenariusz po wielu konsultacjach z klientem został dopięty na ostatni guzik. Wybranie aktorów okazało się nie lada wyzwaniem – ostatecznie naszymi bohaterami zostali Dorota i Artur, którzy stworzyli hipnotyzujący duet. Ich mentorem na planie stał się reżyser Jakub Kossakowski, a całość fenomenalnie nakręcił Paweł Labe.
Dzień zdjęciowy spędzaliśmy tuż obok Kładki o. Bernatka, a więc od rana towarzyszył nam niezwykły widok na najpiękniejsze krakowskie dzielnice. Oczywiście musieliśmy zaznaczyć swoją obecność, dlatego po zmroku można było oglądać płonące okna apartamentów nad Wisłą:
Koncepcja obejmowała stworzenie głównego spotu reklamowego przeznaczonego do wyświetlania w kinach Cinema City w całej Polsce oraz pięciu filmów interaktywnych skierowanych do promocji w Internecie. Nasza modelka przeszła niezwykłą metamorfozę z delikatnej i subtelnej dziewczyny w niezwykle kuszące wyobrażenie kobiety wprost z męskiej wyobraźni. Efekt końcowy możecie oglądać na http://www.youtube.com/obsessivelingerie
Ostatecznie główny spot reklamowy obejrzało ponad 800 000 widzów w kinach Cinema City w całej Polsce. Dodatkowo został on wyświetlony na kanale YouTube Obsessive 9 728 razy, a promowane filmy interaktywne pozwoliły na dotarcie do ponad 55 000 użytkowników!
Plan zdjęciowy to pierwszy punkt naszej akcji dla Obsessive. Making of z dnia zdjęciowego możecie obejrzeć tutaj:
W ten urzekający sposób rozpoczęliśmy serię szerokich działań komunikacyjnych, o których napiszemy już wkrótce!