Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne

Pomyśl o dziecku – nowa kampania Fundacji Mamy i Taty

Za opracowanie strategii kampanii i koncepcję komunikacji z odbiorcami oraz wyprodukowanie spotów telewizyjnych odpowiada agencja TELESCOPE. Spoty będą emitowane w TVP i TVN.

W największych miastach Polski przekaz kampanii obecny będzie na citylightach i ekranach LCD.

labber.pl

Za obecność kampanii w internecie odpowiedzialna jest agencja interaktywna Eura7. Agencja odpowiada za stworzenie strony internetowej kampanii www.pomyslodziecku.pl, obsługę mediów internetowych oraz komunikację marki w social media, w tym planowaną na początek maja akcję – „Fajnie mieć rodzeństwo”.

Kampania jest odpowiedzią na to, że Polska ma jeden z najniższych na świecie wskaźników dzietności. Według wielu prognoz, w perspektywie 20-30 lat czeka nas zapaść demograficzna, która zmieni całkowicie sytuację ekonomiczną i społeczną, spowoduje załamanie finansów publicznych, grozi międzygeneracyjnym konfliktem społecznym.

Honorowym patronatem kampanię objął Prezydent RP Bronisław Komorowski oraz Anna Komorowska.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x